|
Læs lige sjove "handel" :-) - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Læs lige sjove "handel" :-) (/showthread.php?tid=73885) Sider:
1
2
|
Re: Læs lige sjove "handel" :-) - KimT - 09-05-2010 Er det ikke ligegyldig hvad X´erne betyder Handler det ikke bare om en handel, hvor sælger vil have for meget for sit ur. Det er Micki ikke villig til at betale, hvorefter sælger umiddelbart reagerer lidt uhensigtsmæssigt. Case closed. Eller er der et eller andet, der fløj over hovedet på mig Det ville ikke være første gang Jeg syntes også at Micki var fedtet, da han gav mig en pris på Sinn´en igår Mvh. Kim T. Re: Læs lige sjove "handel" :-) - jacob jensen - 09-05-2010 Du kan helt sikkert have ret Kim dog syntes jeg godt urene kunne nævnes og måske lidt mere om hvor langt de er fra hver deres krav,det ville ihvertfald give mig et bedre billede af handlen,og måske også hvorfor der bliver svaret som der gør. Derfor skrev jeg at jeg ikke helt kunne gennemskue den "handel" og snak der var foregået og bedømme den fair. Men ja det er skåret ind til benet bare en handel hvor køber vil købe et ur og ikke kan få den (for ham) rigtige pris for hans gamle ur som skal i bytte det sker tusindevis af gange hver dag i Danmark derfor syntes jeg også bare Micki skal lade den ligge. Jeg kan slet ikke forstå hvorfor han ikke sælger det kostbare Rolex med de dyre papir selv og så handler i ren handel med Micki bagefter det tror jeg ikke han vil være ked af at han "truer" med bål og brand siger mere om afsender end modtageren i mine øje. Re: Læs lige sjove "handel" :-) - dreamwatch.dk - 09-05-2010 Det med de xxxxér er for at folk ikke kan regne ud hvem det drejer sig om, det syndes jeg måske er upassende. Men han tager en 3-4K mere for uret end jeg MAX selv ville sætte det tilsalg for (25K klassen) - uret er super nemt at prissætte, da det er en sports Rolex som der sælges en del af, og jeg selv har solgt at hav af.. Smed nu bare historen på, da jeg syndes den var lidt komisk, at man kunne blive så fornærmet over jeg ikke ville tag det andet ur i bytte ( et mærke jeg har meget dårlig erfarning med, og denne model kunne jeg slet ikke sælge, som Halse ville sige, den bliver du gift med Kim - Jeg syndes da 9.000 for din Sinn var et fair bud hannover_dk - Det er jo klar at man ville betale en lille underpris for uret, ellers kan jeg jo ikke leve af det, sådan må det jo være alle steder hvor man lever af handel.. Og det var på ingen måde et underbud, vi var kun 3K fra hinanden ved en handel på 40K Bjarne - Det er også meget få gange jeg er løbet på sådan typer, laaaaang de fleste er super finde at handle med, og bliver man ikke enlig, så gør man nok en anden gang - et godt eksempel er Kim som jeg handel med igår, vi har vist prøvet en 10-15 gange, og igår var første gang det blev til noget, og tror det var Per Baun der sagde det kun måtte være en dårlig timeløn Re: Læs lige sjove "handel" :-) - jacob jensen - 09-05-2010 Det er en helt fair behandling du har givet ham Micki selvfølgelig skal du tjene på urene ingen åbner jo deres butik for deres blå øjne skyld 3k på en handel til 40k kan synes af lidt men man har jo et punkt man vil give efter til og hvis den anden part heller ikke vil give mere efter ja så er der ingen handel det er jo fair nok, det gør det bare mere mærkeligt at han derefter vælge at sige som han gør. Kender til en handel som ikke blev til noget fordi der var 500 kr imellem sælger og køber det skal lige med at handelen var mellem 2 jyder Men som sagt man har et punkt man giver efter til |