Urdebatten / Urforum
Veksle Omega og Breitling til Panerai? - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Veksle Omega og Breitling til Panerai? (/showthread.php?tid=71021)

Sider: 1 2 3 4

Re: Veksle Omega og Breitling til Panerai? - Tukjær - 06-02-2009

Lige nu er der 4 styks til salg, fra 25,5k til 26,75k..... Ved godt hvilket jeg helst ville købe.....

Nå, denne tråd er nu også bare for sjov. Jeg ville ikke kunne skille mig af med min Steelfish....

Re: Veksle Omega og Breitling til Panerai? - Joepete - 06-02-2009

GO FOR IT Icon_e_biggrin Panerai uret er så specielt - i mine øjne - at det langt overgår de to andre ure. Dog er det jo dig selv, der skal afgøre sagen Icon_e_wink

Re: Veksle Omega og Breitling til Panerai? - Larzovic - 06-02-2009

Hmm den er svær Claus. Synes du skulle beholde Omegaen, den passer godt ind i din samling. Synes det er en ide at skyde Breitlingen af og spare op til en 24'er, eller et andet pam for den sags skyld. Har du ikke noget andet end PO'en der kan bidrage til projektet?

Re: Veksle Omega og Breitling til Panerai? - baun - 06-02-2009

Det er let nok, Hvis du gerne vil prøve at have et Panerai så skal du selvfølgelig gøre det.

Ingen af de 2 ure som du taler om at sælge vil være vaskelige at finde igen hvis du fortryder, så der er intet at tabe så længe pengene hænger sammen. "Go for it".

vh Baun

Re: Veksle Omega og Breitling til Panerai? - KimT - 06-02-2009

Micki Jensen Skrev:
Submersible Skrev:Ja hvorfor ikke....

Du skal bare finde et T-dial.

Her er mit:

İmage

Har ikke brugt det siden jeg fik det her:

İmage

Hvad betyder "T-dial" ?

T-dial = Timemarkeringer med Tritium
L-Dial = Timemarkeringer med Luminova

Tritium patinerer og får et flot gullig farve.

Og Tuekjær, Go for it Icon_e_biggrin Du har snakket om Panerai længe.... Og som der så rigtigt er nævnt flere gange kan du altid gå tilbage igen.

Re: Veksle Omega og Breitling til Panerai? - Mads Gjødesen - 06-02-2009

Som andre har skrevet skal du følge dit hjerte i denne her sag og vælge det du lyster frem for fornuften. Hverken PO eller Breitling er svære at finde igen og det er let at vippe Panerai´en af. Skulle du fortryde gører du bare baglæns igen Icon_e_wink Så som jeg ser det er der ikke den store risiko i at gå efter Panerai´en.

/Mads

Re: Veksle Omega og Breitling til Panerai? - Speedy - 06-02-2009

Tukjær Skrev:Nå, denne tråd er nu også bare for sjov. Jeg ville ikke kunne skille mig af med min Steelfish....

Icon_idea

Re: Veksle Omega og Breitling til Panerai? - Tukjær - 06-02-2009

Jeg tror at jeg vil prøve noget nyt..... Beholde de ure jeg har og spare op til en PAM24...... Det er s.. for nemt bare at sælge for at få råd til noget nyt..... Ikke sjovt længere. Jeg har 4 ure som er "keepers" nu.

Planet Ocean

Seamaster

Steelfish

Seawolf

De andre har jeg ikke det samme forhold til. Men de kan ikke finansere en PAM.....

Re: Veksle Omega og Breitling til Panerai? - morten b - 07-02-2009

DonWerner Skrev:Lige en lille "teaser". Min PAM24 med en Strap Culture rem.

İmage

DAMN, det er et lækkert ur!
Den rem slår bare en stor fed streg under at Panerai er noget helt for sig selv! Icon_cool

- Morten

Re: Veksle Omega og Breitling til Panerai? - Stenbukken - 07-02-2009

Hvis du selv synes du ville prøve et Panerai, så gør det. Ellers må jeg sige jeg er i mod, at sælge de 2.....