Urdebatten / Urforum
Ur rally 2009 - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Ur rally 2009 (/showthread.php?tid=70147)

Sider: 1 2

Risk Management! - baun - 14-10-2008

Ja vi må finde en måde at lave det på så vi ikke løber en økonomisk risiko. Depositum eller lignende.

vh Baun

- Mads Gjødesen - 14-10-2008

Jeg er enig med Jacob. Der er bindende tilmelding og KUN mod forudbetaling. Det kan ikke passe at nogen BÅDE skal arrangere og tage det økonomiske ansvar. Folk burde være voksne nok til at kunne sige ja eller nej til om de kan, og kommer der andet i vejen er det jo en prioritering om man kommer og om man er villig til at lade de 500-1000 kr. gå op i røg.

Så lad arrangørerne få nogle ordentlige faste økonomiske rammer at arbejde under. Tror jeg de fleste kan og vil respektere.

/Mads

- jacob jensen - 14-10-2008

ENIG med mads og jacob k Icon_cool

Bindene tilmeld. så dem der sætter GTG op har nogle faste rammer
at arbejde ud fra.

Det kan vi alle vist blive enig om tror jeg(god start på et GTG alle enige Icon_e_biggrin )

- Lars - 14-10-2008

Mads Gjødesen Skrev:Der er bindende tilmelding og KUN mod forudbetaling.
Folk burde være voksne nok til at kunne sige ja eller nej til om de kan, og kommer der andet i vejen er det jo en prioritering om man kommer og om man er villig til at lade de 500-1000 kr. gå op i røg.

Så lad arrangørerne få nogle ordentlige faste økonomiske rammer at arbejde under. Tror jeg de fleste kan og vil respektere.

/Mads

Er enig, det kan der kun være en mening om...
Jeg er med...

- Peter - 15-10-2008

Hej

Jeg er med hvis det bliver i Jylland eller på Fyn. Icon_e_biggrin

MVH Peter

- TioMalo - 15-10-2008

Yes, hvis i Jylland, er jeg med.
Fornuftigt udspil, Jacob; aflyser man i sidste øjeblik er pengene bare tabt.
John

Øst / Vest debat - lidt triviel! - baun - 15-10-2008

peter Skrev:Hej

Jeg er med hvis det bliver i Jylland eller på Fyn. Icon_e_biggrin

MVH Peter

Tio Malo Skrev:Yes, hvis i Jylland, er jeg med.
Fornuftigt udspil, Jacob; aflyser man i sidste øjeblik er pengene bare tabt.
John

Jeg er lige nu ude efter at finde medlemmer til et arrangementudvalg.

Når det er på plads afgør dette udvalg om arrangementet bliver Øst, Vest eller lige midt imellem.

Min persomlige holdning er at der er plads til et større arrangement om året - og at det skal skifte mellem landsdelene.

vh Baun

- TioMalo - 16-10-2008

Ressoursene rækker ikke lige pt. for udvalgsarbejde - alt det der børnefamiliefis lyder som en slidt undskyldning, dog holder det stadigvæg Icon_e_wink
Hilsen - John

- 3F - 18-10-2008

Det lyder spændende - jeg er helt ny med ure så det kunne være spændende at se, og røre og samtidig få en snak med andre "tosser"

Arrangement udvalg på plads! - baun - 19-10-2008

Der er nu etableret et arrangementudvalg og vi holder 1. møde på mandag, så må vi se om ikke det bliver til:

Ur Rally 2009
vh Baun