Urdebatten / Urforum
Endelig en Submariner til samlingen.... - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Rolex og Tudor (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=68)
+--- Tråd: Endelig en Submariner til samlingen.... (/showthread.php?tid=69671)

Sider: 1 2 3 4

- Tukjær - 21-08-2008

Mads Gjødesen Skrev:Trykket på siden skal være der. Er på de nyeste 08 modeller som en del af Rolex nye originalitets stempling tror jeg. Kan fjernes men indikerer at uret er nyt og ubrugt. Men kender faktisk ikke den præcise historie bag.

Og tillykke med uret Icon_e_biggrin Spændende og se hvad du så mener om det og hvor det vil føre din samling hen.

/Mads

Det ligner altså noget beskyttelses plastik, men måske tager jeg fejl....

- Tukjær - 21-08-2008

Claus Larsen Skrev:Der var så lige et godt svar fra Mads.
Mads, Jeg vil godt væde en pose Matador mix på. At inden for 6 mdr er han på jagt efter en Daytona eller AP. Jeg er næsten sikker på at jeg taber. Man kan bare ikke nøjes med en Rolex, sådan var det også for mig.

Claus

Daytona'en er jeg ikke vild med.

Men et andet fedt ur om ca. 6 måneder.... Ja, måske.....

- Claus larsen - 21-08-2008

Claus. Hvis du ser rigtigt efter, kan du se at det er folie der på urkassen, der er en lille kant.

Claus

- Tukjær - 21-08-2008

Claus Larsen Skrev:Claus. Hvis du ser rigtigt efter, kan du se at det er folie der på urkassen, der er en lille kant.

Claus

Ja, det ser sådan ud.....

- KpN - 22-08-2008

Det ligner den type stregkode som bl.a Nokias N95 kan læse.. Hvis du kan få fat i en kodelæser / N95 (eller anden tlf der kan læse den type kode) Så dukker der sikkert et nummer af en slags op. Icon_e_smile

Testede lige med min N95. Nummeret der står på uret på billedet er 7821644042. Hvad det bruges til ved jeg så ikke Icon_e_smile

- Mads Gjødesen - 22-08-2008

Jeg er altså ret sikker på at det er printet på urets kasse og ikke blot folie. Omvendt tror jeg heller ikke det er permanent, da det jo ikke just ser skide godt ud Icon_e_confused Kan forestille mig det er trykt på kassen og det kan poleres væk. Nogen der har købt Rolex i 08 der kan give en forklaring?

/Mads

- gufle - 22-08-2008

Mads Gjødesen Skrev:Jeg er altså ret sikker på at det er printet på urets kasse og ikke blot folie. Omvendt tror jeg heller ikke det er permanent, da det jo ikke just ser skide godt ud Icon_e_confused Kan forestille mig det er trykt på kassen og det kan poleres væk. Nogen der har købt Rolex i 08 der kan give en forklaring?

/Mads

Hej Mads

Det er et stegkode/print på selve folien der beskytter kassen. Det samme sad der på min LV også fra 08.

Danny

- thomase - 22-08-2008

Gufle Skrev:
Mads Gjødesen Skrev:Jeg er altså ret sikker på at det er printet på urets kasse og ikke blot folie. Omvendt tror jeg heller ikke det er permanent, da det jo ikke just ser skide godt ud Icon_e_confused Kan forestille mig det er trykt på kassen og det kan poleres væk. Nogen der har købt Rolex i 08 der kan give en forklaring?

/Mads

Hej Mads

Det er et stegkode/print på selve folien der beskytter kassen. Det samme sad der på min LV også fra 08.

Danny

Jeg kan bekræfte, at en lignende stregkode sad på det Rolex Explorer, jeg købte for 14 dage siden. Først undrede mig og tænkte ligesom Mads, at det skulle poleres væk. Heldigvis kunne det nemt pilles af.

Thomas

- mka - 22-08-2008

Hey drenge,

Jeg kan også bekræfte, at dette mærkat var at finde mit nye LV og Daytona SS ( begge '08 ). Det er indprintet i foliet og tegn på at uret er nyt. Fjerner man foliet, vil mærkatet "smuldre", således at det ikke længere er intakt (dvs. mangel på mærkat kan være tegn på at uret ikke er ubrugt).

Mvh

- Stenbukken - 22-08-2008

Stort tillykke, så blev det til et Rolex. Icon_e_biggrin