Urdebatten / Urforum
Metal bracelet PAM's - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Panerai og Anonimo (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=72)
+--- Tråd: Metal bracelet PAM's (/showthread.php?tid=69266)

Sider: 1 2 3


- Peter V - 04-07-2008

...lækker gummirem du har dér!


- LJK - 04-07-2008

Hej, det er den originale Panerai gummi-rem (den nye model) og den er rigtig god at have på, da der er en smule "stretch" i den i modsætning til den gamle model. Det betyder at man kan få uret til at sidde rigtigt godt fast, uden det er ubehageligt, hvis man f.eks skal i vandet.

İmage

LJK


- Peter - 05-07-2008

Hej

Panerai lænken er helt klart superlækker, men jeg synes stadigvæk ikke at det er helt rigtig Panerai, dermed ikke sagt at jeg ikke selv kunne finde på at købe en med lænke, men det er ikke et Panerai med lænke man skal starte med efter min mening.

MVH Peter


- Fabritius - 05-07-2008

Jeg kan nu godt forstå ønsket om en lænke. Synes at et 279 er super flot. Det eneste der afholder mig fra at få fingrene i et er at jeg ikke ved om Panerai er for stort til mig, og så den detalje at jeg slet ikke har de penge der skal til.

Skulle jeg vælge ét ur til max 50k ville det nok blive det.


- Nopanic - 05-07-2008

Jeg syntes nu også at den lænke er super fed, en af de fedeste jeg har set.

Hvordan kan det være i siger det er historisk ukorekt at have stål lænke på.
Jeg mener, så vidt jeg har forstået er Panerai et dykker ur, og der er da mange dykkerure som har stål lænke.


- Stinger - 05-07-2008

Nopanic Skrev:Jeg syntes nu også at den lænke er super fed, en af de fedeste jeg har set.

Hvordan kan det være i siger det er historisk ukorekt at have stål lænke på.
Jeg mener, så vidt jeg har forstået er Panerai et dykker ur, og der er da mange dykkerure som har stål lænke.

Det er ukorrekt i forhold til Paneraihistorie. De første Pams som kampdykkerne brugte var hverken automatiske eller med lænke. Det var simple Base-models med 2 visere, læderrem og intet andet. Og de fik solide tæsk. Dykkerne plejede at trække deres ure op uden at slå kronebeskytteren fra. Icon_e_wink


- Nopanic - 05-07-2008

hehe de var nogle hårde nysere:)


- jacob jensen - 05-07-2008

Nu skriver jeg faktisk aldrig herinde og et PANERAI ligger ikke på min
top 5 liste selvom nogle af deres divers kunne friste

Men skulle jeg vælge et af deres ure
SKULLE det være med deres lænke den er sindsyg lækker

SKAL det hele være histoisk korrekt hvis man skal have et PANERAI
der er jo også noget der hedder en anden vinkel og videre udvikling

Det kunne jo godt tænkes at man godt kan leve med ikke at blive
sidestillet med en italiensk kampdykker Icon_e_wink


- Stinger - 05-07-2008

Ang. videreudvikling så er der ikke ét eneste lænkeur blandt Panerais 2008 udgivelser. Så det er i hvert fald ikke dén retning de udvikler sig Icon_e_wink

Men det er selvfølgelig smag og behag. Den generelle smag er blot ikke for lænke, hvilket også bliver afspejlet i det faktum at der kun findes enkelte ure med lænker i hele Panerais kollektion gennem årene.


- MartinB - 05-07-2008

Stinger Skrev:Ang. videreudvikling så er der ikke ét eneste lænkeur blandt Panerais 2008 udgivelser. Så det er i hvert fald ikke dén retning de udvikler sig Icon_e_wink

Det ved jeg nu da snart ikke. PAM 299 er da fra i år, og er med Panerais helt nye lænkedesign, som ligeledes også først er blevet præsenteret i år.
At denne lænke så ikke er lige så pæn som den gamle er så en anden sag.

Martin