|
Ingersoll forhandlere i Kbh.? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Ingersoll forhandlere i Kbh.? (/showthread.php?tid=66862) Sider:
1
2
|
Min søn Jacob på 24... - baun - 27-04-2007 Jacob på 24 har en Seamaster Chrono Prof. og den får tid på armen. Men for ikke så længe siden fik han denne Omega Genéve Dynamic - og nu får den rigtig meget tid på armen og han fortæller mig at rigtig mange af han jævnaldrende synes den er flot og meget speciel - og nogle få synes den er kikset. Så det er efter min mening meget mere et spørgsmål om at finde noget der passer til smagen: ![]() vh Baun - McAllan - 27-04-2007 Ingen tvivl om at Geneve Dynamic er nogen af dem der passer rigtig godt, der er lidt tidløst design over dem. Men 24 er også relativt set en del ældre end de typisk 18 år når man bliver student. Jeg er i dag 27 og det kan selvfølgelig have ændret sig siden siden dengang jeg var student. Dengang var det designmærkerne der var in - noget quartz skrammel der var dyrt i forhold til den kvalitet man fik. Eller også skulle man have funktioner og så købte man Casio. Den kontakt jeg har med den aldersgruppe i dag vil jeg vove at påstå det ikke har ændret sig meget - det skulle da lige være at mobiltelefonen for nogens vedkommende har erstattet Casio'en. Resten der har behov for at vise at de er med køber modemærke-skrammel dyrt. Viser jeg mit Seamaster til den aldersgruppe er der lidt hovedrysten, men er de bare lidt ældre og er kommet over modemærke ræset er interessen meget større og det bliver studeret med interesse. Jeg var vel også selv lige blevet 20 da jeg for alvor begyndte at synes mekaniske ure var spændende, men først her på det seneste at også ældre kan være rigtig sjove. Mod bedre vidende - Sogge_phpbb3_import15729 - 29-04-2007 kæmper selv jeg forgæves Søg på Ingersoll her på sitet og du vil se at jeg (berretiget) har fået slag for min begejstring for IS's design. Dette skal dog ikke afskære mig for at dele din begejstring for samme, og anbefale dig at købe det ur du p.t. brænder for med følgende begrundelse: Du bliver student - skal være glad i låget (og lidt til), og vil gerne så lidt godt ud på armen. At det så koster dig 1500 kr. må du tage med (det er jo ikke mere end hvad 20 store fadøl koster de fine steder!!). Bliver du træt af det kan du ALTID sælge det til Hannover for 4 Kr!! - Husk lige det!! God Fest Sogge - hannover_dk - 29-04-2007 Sogge Skrev:Dette skal dog ikke afskære mig for at dele din begejstring for samme, og anbefale dig at købe det ur du p.t. brænder for med følgende begrundelse:4 kr og en fadbamse af de lidt billigere Der er lige startet en importør af mærket i danmark deres dyreste model er en kolonnehjuls chronograph til 3400 kroner, jeg begynder selv at forhandle Ingersoll ure, da man for utroligt meget for pengene. og i en anden tråd: Hej Har du kigget på Ingersoll der for du meget for pengene, deres top chronograph med kolonnehjul koster 3400 kroner, de andre modeller ligger imellem 1400 og 2000 kroner. Sådan tror jeg ikke Peter ville skrive hvis det var det rene skrammel. Selvom du ikke vil slå ud med 3400 kr (som ellers giver noget bedre) - så får du ur for pengene også i den prisklasse du søger - og det er laaaaaangt sjovere end batteri ure vh John - Mads Gjødesen - 29-04-2007 Jeg har også kigget nærmere på Ingersoll og kan kun tilslutte mig de rosende ord. Deres kronograf til 3400 kr. er faktisk rigtig flot og finishen er hæderlig. Eller imponerende til prisen. Rigtig meget ur for pengene. Det er godt nok kinesisk, men jeg går ud fra at kvalitet og service er på plads når så mange DK-urmagere sælger dem. Så køb du roligt at Ingersoll! /Mads - Spejdermann - 30-04-2007 Det lyder jo til at det faktisk er overraskende "godt" i forhold til prisen.. Takker... |