|
Sinn? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Sinn? (/showthread.php?tid=66632) |
- Fumle - 17-03-2007 Hej SMid mig en PM med mail adresse og jeg har SInn listen liggen gældende fra 01-01-2007..... - Christian Bentzen - 18-03-2007 Zniper69 Skrev:Undskyld at jeg skriver offtopic.. Det er desværre ikke mine ure på billede nr. 2 Jeg har dog hørt mange tale netop om disse modeller, og kun hørt godt om dem. Sinn urene handles kun via nettet. Har du skrevet en mail til Steen som har Sinn.dk ? Re: Sinn? - Christian Bentzen - 18-03-2007 bobby68 Skrev:Christian Bentzen Skrev:Men udover U modellerne laver Sinn også mange andre fede ure som f.eks. 756 Jeg har desværre ikke et billede af 856 i fokus, men jeg har et 756S i fokus, og den minder lidt om 856. ![]() ![]() Jeg mener ikke, at man kan få en gummirem til denne serie - men du må ikke hænge mig op på det. - bobby68 - 18-03-2007 > Christian Bentzen Tusind tak for billederne af 756 S, også en lækker model. Og tegimenteringen er jo den samme som på 856 S, så det går. Jeg tror nu jeg har set mig varm på Sinn U1 modellen. Den sagde mig ikke så meget, da jeg kiggede på sinn.dk, men efter at have set diverse billeder af den på nettet, synes jeg den ser utrolig spændende ud. Enkel men markant. Et rigtigt tool-ur, lige efter min smag. Hvornår blev U1 introduceret? På min prisliste, jeg fik fra Steen Amundsen sidste år, er den ikke på. Den er heller ikke i det katalog, jeg lige har downloaded fra sinn.de. Men prislisten er fra 2004 og kataloget fra 2005?? Såeh... Jeg har iøvrigt lige fået tilsendt ny prisliste, og der er U1 med - til en god pris - Fumle - 18-03-2007 Tjaaa jeg venter besked fra Sten om mit artic med stål lænke....Er vild med den blå skive.. - guru13 - 19-03-2007 Prøv at checke www. r-l-x.de Der købet jeg mit Sinn U1, stortset ubrugt med både lænke og den utrolige lækre gummirem med faldlås, til lige godt 6K. Det er et tungt ur, men pasformen er fremragende, så du mærker det ikke. Og hvis det handler om historie når snakken falder på de store urmærker, så er historien omkring hvorfor og hvordan disse U1 og U2 modeller kom til verden, en god historie i mine øjne. Og ja, det er et rigtigt toolwatch.... også sammelignet med de div. sub's, SD's, Pam og Omega jeg har haft. Ok, værket er ikke noget unikt, men en slider. Derimod synes jeg at kasse, krans, gummirem og ikke mindst lænken er fuldt på højde med de mere kendte og mere kostbare mærker, hvad angår finish. Har haft et siden januar. - Submersible - 19-03-2007 Købte det nyt hos Steen Ammundsen til 7898,00 kr. incl. levering. God service og måtte kun vente ca. 1 måned på uret. Det er det mest præcise ur jeg har ejet/ejer. Det har gået på sekundet præcist siden jeg købte det. Synes det er mere lækkert end mine ander ure. Torben Re: Har haft et siden januar. - Christian Bentzen - 20-03-2007 Submersible Skrev:Synes det er mere lækkert end mine ander ure.Torben - Og jeg har det på samme måde - Christian Bentzen - 20-03-2007 guru13 Skrev:Prøv at checke www. r-l-x.de Guru13 hvad er din opfattelse af foldespændet på lænken? Har du mulighed for at poste et billede af den? - guru13 - 20-03-2007 Christian Bentzen Skrev:guru13 Skrev:Prøv at checke www. r-l-x.de I forhold til de øvrige lænker jeg har haft, Rolex, Omega, Breitling osv, er den klart i den bedre ende hvad angår Kvalitet. Den er kraftig, de enkelte led er tykke og sat sammen med en skrue med sekskant hoved. Selve skruen er kraftigere end jeg før har set på de ure jeg har haft. Den er tilpas smidig sidevers, men jeg tror der går mange år før den bliver løs og "slatten". Der er faste endestykker og dykkerleddet sidder godt inde i låsen, genere ikke og sidder ikke "klaprer". Nååå ja, du spurgte om foldespændet.... modsvarer resten af lænken, massiv og ikke noget bukket blik. Men også foldespændet på gummiremmen er fantastisk. Stort og tungt, men sidder fremragende. Når du folder det ud ( eller ind) er det som at åbne og lukke en dør i en tysk bil...... tysk grundighed og lyden af et tungt og samtidigt blødt......dunk. Og så er den dør ( eller lås) lukket. Jeg vil prøve at poste en billede af foldespændet senere. |