|
Hvad er det fedeste urmærke for dig? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Hvad er det fedeste urmærke for dig? (/showthread.php?tid=63723) |
Yndlingsmærke - alfaekko - 17-12-2004 Tjaah, efter at have investeret i mit første rigtige ur, et Breitling Navitimer 806 fra 1966, har trangen til andre lækre ure straks manifesteret sig. Men hver gang jeg fristes til at købe et ur mere, tænker jeg over, om jeg nogensinde ville tage det på istedet for mit Breitling. Og indtil videre har svaret været nej. Meeen,alligevel lokker et Pam, et Omega, et Rolex...sådan bare et af hver??? Det er nok alligevel godt at budgettet er den naturlige begrænsning for indkøbene Anders - Guest - 17-12-2004 INEX - Claus larsen - 17-12-2004 Hej alle Jeg hænger altså også lidt fast i Rolex vinduet kunne måske godt få det ene øje til at vende sig. Og til Ebsilon. Hvor er det så lige man bestiller en Rolex kalender. God jul allesammen Claus - TRA - 17-12-2004 Sikke mange Rolex-fanatikere, der må være i DK. Fint nok, men jeg foretrækker nu til enhver tid IWC. De er eksperter i sofistikeret understatement, og så elsker jeg deres piloture (selv går jeg med den klassiske UTC-model). God jul til alle.[/i] - Larsb - 17-12-2004 Jeg er nys hjemkommen fra den årlige juletur til London med min hustru. Vi kiggede natturligvis på en hel del ure (og købte et til min kone, men det er en anden historie.) Jo flere ure jeg ser, des mere bliver jeg klar over, at jeg næppe vil kunne/ønske kun at have ure af et mærke. Hvis det skal være økonomisk realistisk er noget af det fedeste jeg har kigget på Dubey & Schaldenbrand. Designet er smukt, lidt specialt and deres værker er så flot dekoreret. Men, Franck Muller er sandelig ikke at kimse af. Og der er også en enklet Panerai der frister. Og... sådan kan man blive ved, hvis man er mig - Christian Bentzen - 17-12-2004 Min 16610 LV - kbkjeldsen - 17-12-2004 Uha - der er jo godt nok mange at vælge imellem. Men jeg er godt nok ved at være ret hooked på Audemars Piguet. Fra de fineste dress-ure til de ultra rå ROO EOD og T3. Og alt hvad der ligger midt imellem.. Og så lige et RO Grande Complication - det er da et lækkert ur! Men Rolex er jo heller ikke til at komme udenom... nede på jorden - Mikael L._phpbb3_import15700 - 17-12-2004 så tror jeg, at jeg snart anskaffer mig en IWC med cal. 89. Mangen til værk skal man lede længe efter, udviklet i 1946, og stadig det bedste og ypperste manuelle værk der findes... og ja Kenneth, jeg savner jo stadig min gamle 1680-er, men der er jo mere mellem himmel og jord..... ![]() Mikael Re: Hvad er det fedeste urmærke for dig? - B.Hell.A - 17-12-2004 Morgan Jones - Vintageure Skrev:For mig er det Patek. Historien og kvaliteten. Hey Tja , med en af Danmarks mest rodede samlinger, er det lidt svært Og afligevel ikke. Jeg syntes faktisk at Den nye Black seal fra panerai , er det fedeste ur jeg har haft !! .... Men mit absolutte Ønske ur !! tja det er et af Den anden BJØRN`s Hjemme produkter... Det er så fedt !!! der er lagt en masse tid, hjerne og Hjerte i dyret.... DET ER BARE BJØRNE URET. For mig at se, kan det ikke overhales.... Sejt Bjørn Får sku næsten tårer i øjnene.... Hilsen Bjørn Hell Andersen - Kim.A.S.I - 18-12-2004 Mit super Ur Er Panerai eller et Audemars Piguet Royal Oak . Men der er så mange Ure . Men det er der vigtigt for mig er også om det passer mig ,for hvad der ser super godt ud på en ser ikke altid så godt ud på mig. F.eks. et Patek en af mine venner har, ser ud som et dame ur på mig, men det er da et fedt ur hvis man kigger på Historien og kvaliteten. Mvh. Kim.A.S.Ingvardson |