|
Wristshot af den nye Seamaster 300 - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80) +--- Tråd: Wristshot af den nye Seamaster 300 (/showthread.php?tid=61307) Sider:
1
2
|
Re: Wristshot af den nye Seamaster 300 - Stefan H. - 12-05-2014 Det er et lækkert ur, men jeg synes det er lidt synd med den "patina" de har givet uret. Jeg synes det er lidt mærkeligt at få et nyt ur til at ligne et vintage. Det virker som en kortsigtet plan i mit hoved. Det skal dog også lige siges, jeg ikke har nogen idé om, hvordan uret kommer til at se ud når det ældes. Jeg synes bare det er super fedt når et ur ser godt ud som nyt, og så får en helt speciel patina alt efter hvad uret bliver udsat for, og på den måde bliver gjort til sin helt egen. ligesom med whiskey, vin osv. må et ur også gerne "modne" med årene efter min mening. Hvad er jeres andres holdninger til dette? Re: Wristshot af den nye Seamaster 300 - gmt-geek - 13-05-2014 KimT Skrev:Så lykkedes det at få prøvet den nye Seamaster og jeg må sige at den ikke skuffede. Faktisk var det meget tæt på det jeg havde forstillet mig, hvilket var meget positivt. Er par hurtige billeder blev det også til Jeg synes det er et mega fedt ur - jeg kunne sagtens komme til at eje det! I givet fald om hvorvidt det vil ende på lænke eller rem ville kun nogle dage på armen med begge dele kunne afgøre! Dog vil the real deal dog altid være den fedeste udgave for mig! Vh. Jon
Re: Wristshot af den nye Seamaster 300 - baun - 13-05-2014 Det ligner en vinder. Fin størrelse, som jeg tror er den størrelse et sports/dykkerur kan have uden at det går udover komforten. på det lange sigt vil det være den klassiske størrelse der holder. Jeg ville aldrig selv købe det. Jeg vil meget hellere have en vintage model. Og skulle jeg have et nyt ur skal det ikke se gammelt ud, men det er og bliver en smagssag. Lænken er nok designmæssigt holdt så den ligger op af stilen fra dengang. Igen smag og behag. Patinerede ure med de varme patinerede index og visere gør sig nu ualmindelig godt sammen med blødt, mørkebrun læder imo. Her i fuld lys, så man kan se skivens matte patina ![]() og her med skygge/lys effekter.... ![]() vh Baun Re: Wristshot af den nye Seamaster 300 - jkjaers - 13-05-2014 Det kommer ikke i min kasse - ved ikke hvad der er ved det der "rubs me the wrong way" Måske er det bare det, at de gamle næsten identiske udgaver kan anskaffes billigere og er mere "rigtige" Re: Wristshot af den nye Seamaster 300 - MortenKN - 13-05-2014 Den lænke er bare en torn i øjet med de blanke led...Syntes det er en direkte designfejl. Kommer heller aldrig i min kasse, men det kunne der SAGTENS være andre Omegaer der gjorde i år Re: Wristshot af den nye Seamaster 300 - Slettegaard - 14-05-2014 Skal man angribe noget er det jo, at uret gerne vil udtrykke retro, men hvorfor så blanke midterled i lænken og en skinnende sekund viser, som ser helt ny ud? Det er mixet af nyt og retrolook, som får uret til at fremstå lidt "utroværdigt", hvis man kan udtrykke det sådan. Jeg synes nu stadig, at det overordnet ser godt ud, og vi ved jo, at det ikke er et vintage ur. Re: Wristshot af den nye Seamaster 300 - Grumpy - 30-10-2014 Er der nogen der har planer om at købe det? Jeg prøvede det forleden i NY, og må sige at jeg ikke er fan af det polerede midterled. |