|
GMT Master ref. 1675 - ur med sjæl !! :-) - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Rolex og Tudor (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=68) +--- Tråd: GMT Master ref. 1675 - ur med sjæl !! :-) (/showthread.php?tid=61004) |
Re: GMT Master ref. 1675 - ur med sjæl !! :-) - baun - 25-03-2014 Tillykke med et lækkert sæt. 1978 - et godt år. Da blev jeg student Vh baun Re: GMT Master ref. 1675 - ur med sjæl !! :-) - pbr - 25-03-2014 baun Skrev:Tillykke med et lækkert sæt. 1978 - et godt år. Da blev jeg student Og jeg fyldte 18 ! Re: GMT Master ref. 1675 - ur med sjæl !! :-) - Benny - 25-03-2014 Dejligt at se uret blev blandt good guys! Var også tæt på at snuppe det, - havde der bare været certifikat med så havde det været et fantastisk sæt! Synes dog stadig det er et ur i super stand! Tillykke med uret! Re: GMT Master ref. 1675 - ur med sjæl !! :-) - John - 25-03-2014 Stort tillykke med et fedt ur Re: GMT Master ref. 1675 - ur med sjæl !! :-) - pbr - 25-03-2014 Benny Skrev:Dejligt at se uret blev blandt good guys! Takker til alle ! Der er sådan set et certifikat ("punched") med ......... det er bare ikke med det korrekte serienummer til uret Uret blev købt i 1978 af den samme mand, som solgte det videre til Micki fra Dreamwatch.dk og forklaringen var, at der ved en fejl blev givet et forkert certifikat med, da uret blev købt. Købet skete i Minneapolis, USA under en rejse, så det er forståeligt, at vedkommende (dansker) ikke opsøgte butikken efterfølgende for at få det berigtiget Jeg personligt finder historien troværdig - navnlig fordi alle andre papirer og tilbehør m.v. stemmer, i tillæg hertil stemmer datoen + forhandleren på det fejlagtige certifikat overens med de øvrige papirer. Men det trækker selvfølgelig ned, idet det er en personlig vurdering, om man tror på, at det er hvad der er foregået. Under alle omstændigheder var prisen rimelig og sat som om, der ikke fulgte certifikat med Re: GMT Master ref. 1675 - ur med sjæl !! :-) - Calle - 25-03-2014 Tillykke med et flot sæt. Det er bestemt kræs! Re: GMT Master ref. 1675 - ur med sjæl !! :-) - phrede - 25-03-2014 For syv sytten!!! Gigantisk lækkert! God tur på søen!!! Re: GMT Master ref. 1675 - ur med sjæl !! :-) - pbr - 25-03-2014 Tak igen !! Oprindeligt var jeg en smule nervøs for, at min Sub 16800 og GMT Master 1675 ville lægge sig for tæt op ad hinanden - men de ser nu ud til at supplere hinanden meget godt alligevel !
Re: GMT Master ref. 1675 - ur med sjæl !! :-) - Benny - 26-03-2014 pbr Skrev:Jeg personligt finder historien troværdig - navnlig fordi alle andre papirer og tilbehør m.v. stemmer, i tillæg hertil stemmer datoen + forhandleren på det fejlagtige certifikat overens med de øvrige papirer. Men det trækker selvfølgelig ned, idet det er en personlig vurdering, om man tror på, at det er hvad der er foregået.Enig i at prisen er fair og selvfølgelig kan man stole på Micki Re: GMT Master ref. 1675 - ur med sjæl !! :-) - pbr - 15-04-2014 Jeg er super glad og tilfreds med min GMT Master 1675, men med det originale sorte lynetteindlæg, er den alligevel en smule tæt på min Submariner i udtryk - derfor har jeg i dag bestilt et "near NOS" originalt Pepsi indlæg fra Mark Greenberg på VRF !! Nu glæder jeg mig bare super meget til at det ankommer - og så går turen til M.C.Mortensen i Herning for at få skiftet indlægget. Har i øvrigt heller ikke set deres nye butik endnu, så det bliver også en oplevelse !
|