|
"Hit"-Listen som den ser ud idag - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: "Hit"-Listen som den ser ud idag (/showthread.php?tid=60795) |
Re: "Hit"-Listen som den ser ud idag - MikkelBA - 12-02-2014 Omega Speedmaster 35705000 Tudor Black Bay Det er det mest realistiske i øjeblikket! Er blevet lidt i tvivl om hvilken det skal være! Re: "Hit"-Listen som den ser ud idag - hr.holm - 12-02-2014 tanker over disse... dog bliver det kun 1 af gangen...da jeg ikke samler.. 1. pam 422/423... 2. Hublot big bang king 3. Omega dark side of the moon 4. Po Ttitanium cal 9300 5. iwc big pilot. mvh hr.holm Re: "Hit"-Listen som den ser ud idag - Black Seal - 12-02-2014 Ingen pt. Et af de fedeste ure på markedet lige nu, hvis I spørger mig, skulle gerne lande om lidt tid. Så der er ingen lige nu til en liste. Sent from my iPhone using Tapatalk Re: Sv: - KimT - 13-02-2014 Normalt kan jeg sagtens lave en hitliste, men idet du spørger lige i dag vil jeg kun skrive et ur på, da jeg har siddet og savlet over det hele aftenen. 1 - PP5726
Re: "Hit"-Listen som den ser ud idag - TimeToWatch.dk - 13-02-2014 Jeg håber der dumper et flot PP Nautilus ref. 3700 B/P Mint Condition ned i min turban i 2014 Min liste er: 1. PP ref. 3700 (SS el. 18K). Standen er afgørende 2. AP RO ref. 14802 i 18K 3. AP RO ref. 15305 SS 4. Noget "open work" så som Breguet La Tradition eller AP Millenary ref. 4101 5. Noget sjovt med Perpetual Calendar Jeg går ikke specifikt efter dem så det sker nok ikke. De må komme når de rigtige tilbud dukker op ud i fremtiden /Mads Re: - Ralle - 13-02-2014 Black Seal Skrev:Ingen pt. Et af de fedeste ure på markedet lige nu, hvis I spørger mig, skulle gerne lande om lidt tid. Så der er ingen lige nu til en liste. Ihhhh hvor er jeg spændt på, hvad det er, Torben Re: "Hit"-Listen som den ser ud idag - Danbs - 13-02-2014 Ralle Skrev:Black Seal Skrev:Ingen pt. Et af de fedeste ure på markedet lige nu, hvis I spørger mig, skulle gerne lande om lidt tid. Så der er ingen lige nu til en liste. Har du fået fat i af de ure som pt kun kan købes i firmaets egne butikken Re: - Black Seal - 13-02-2014 Danbs Skrev:Ralle Skrev:Black Seal Skrev:Ingen pt. Et af de fedeste ure på markedet lige nu, hvis I spørger mig, skulle gerne lande om lidt tid. Så der er ingen lige nu til en liste. Nope. Det er ikke noget dyrt ur. Ingen af de store firmaer har pt. ure som frister. Re: "Hit"-Listen som den ser ud idag - Danbs - 13-02-2014 Black Seal Skrev:Danbs Skrev:Ralle Skrev:Black Seal Skrev:Ingen pt. Et af de fedeste ure på markedet lige nu, hvis I spørger mig, skulle gerne lande om lidt tid. Så der er ingen lige nu til en liste. Ok så var det ikke det samme ur som jeg er ude efter Re: - KimT - 13-02-2014 Black Seal Skrev:Nope. Det er ikke noget dyrt ur. Ingen af de store firmaer har pt. ure som frister. Ok så var det ikke det samme ur som jeg er ude efter. |