Urdebatten / Urforum
PVD og keramik? - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Panerai og Anonimo (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=72)
+--- Tråd: PVD og keramik? (/showthread.php?tid=60065)

Sider: 1 2 3

Re: PVD og keramik? - maclerche - 15-10-2013

JesperC Skrev:Det er simpelthen et skræmme billede pga. en' uheldig sag - det kan man sikkert også finde med et stål ur!

Jeg vil godt se en stålkasse i 316 stål som splintre ved et fald på 2 meter.... eller 10 meter .... kun ved en eller anden form for hærdning kan stålet blive så hårdt at det splintre...

Re: PVD og keramik? - maclerche - 15-10-2013

Claus Tukjær Skrev:
JesperC Skrev:Det er simpelthen et skræmme billede pga. en' uheldig sag - det kan man sikkert også finde med et stål ur!

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Icon_+1

Det var da dig selv der var trådstarter på skræmmesenariet... eller Icon_dontknow

Re: PVD og keramik? - KimT - 15-10-2013

Jeg må blankt indrømme at de gange jeg har set sager som denne har det påvirket mig i en negativ retning ifht. keramik.
Men jeg er også en tøsedreng Icon_e_wink

Re: PVD og keramik? - JesperC - 15-10-2013

Jeg har aldrig tabt nogle af mine ure - så jeg "tog chancen" ... Og fortryder bestemt ikke - det er Så fedt!

Og jeg gør det igen, PAM 384 lander jeg forhåbentlig inden længe :)

Re: PVD og keramik? - Claus Tukjær - 15-10-2013

Jeg har endnu aldrig tabt et ur, så det kan ikke bekymre mig. Jeg har dog håndteret over 1000 ure de seneste 7 år.

Re: PVD og keramik? - Claus Tukjær - 15-10-2013

maclerche Skrev:Det var da dig selv der var trådstarter på skræmmesenariet... eller Icon_dontknow
Godt spottet Icon_e_wink

Re: PVD og keramik? - Ralle - 15-10-2013

JesperC Skrev:Jeg har aldrig tabt nogle af mine ure - så jeg "tog chancen" ... Og fortryder bestemt ikke - det er Så fedt!

PAM 384 er sindssygt cool - håber at du poster lidt billeder, når/hvis du får fat i uret Icon_e_smile

Re: PVD og keramik? - Wenga - 16-10-2013

Der er også 441 44 mm med 3 day automatic

İmage

İmage

Re: PVD og keramik? - Sociologen - 16-10-2013

Ralle Skrev:
JesperC Skrev:Jeg har aldrig tabt nogle af mine ure - så jeg "tog chancen" ... Og fortryder bestemt ikke - det er Så fedt!

PAM 384 er sindssygt cool - håber at du poster lidt billeder, når/hvis du får fat i uret Icon_e_smile
Ekko. Det er bare SÅ fedt ;)

Re: PVD og keramik? - HG - 16-10-2013

Sociologen Skrev:
Ralle Skrev:

Ekko. Det er bare SÅ fedt ;)
Ikke lige mig, det bliver for sort/sort