|
Til orientering andgående VE Lunokhod - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78) +--- Forum: Off topic (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=81) +--- Tråd: Til orientering andgående VE Lunokhod (/showthread.php?tid=59359) |
Re: Til orientering andgående VE Lunokhod - mnielse - 31-05-2013 49mm omkreds er lidt for småt til mig! Martin Re: Til orientering andgående VE Lunokhod - gmt-geek - 31-05-2013 Nu er det her jo forummet hvor man tillades at skrive det meste så det agter jeg at gøre! Jeg synes personligt til gengæld, at det her er den mest latterlige måde at markedsføre noget som helst på - jeg kan slet ikke huske hvornår jeg sidst har set noget lignende!! Vh. Jon Re: Til orientering andgående VE Lunokhod - Stinger - 31-05-2013 gmt-geek Skrev:Nu er det her jo forummet hvor man tillades at skrive det meste så det agter jeg at gøre! Jeg anser det mere som en servicemeddelelse og er personligt glad for, at jeg nåede at få sikret mig et par stykker LUNOKHOD før det tog fart og de vippede Rolex af pinden som den mest populære model. Der siges, at have været tumult og optøjer på kronometers adresse i Frederikssund da nyheden om mærkets succes kom frem. ![]() I dag skal man skrives op og vurderes personligt før man kommer i betragtning. Det er ikke uden grund at det beskives som: kronometer.dk Skrev:Her har vi så det ULTIMATIVE sportsur. Jeg har altid vidst, at den stolte urtradition og verdenskendte horologiske kvalitet fra Litauen ville få et comeback. Jeg skal nok stoppe drilleriet nu. Det er venligt ment. Re: Sv: Til orientering andgående VE Lunokhod - KimT - 31-05-2013 stenstrupigen Skrev:Ved ikke om dette er et forkert sted at skrive det, da det er en orientering angående salg. Hvis forkert sted venligt flyt til et bedre stedDet bedste sted til sådan en information er i virkeligheden nok på din egen hjemmeside, eller når nogle kontakter dig og viser interesse for uret. Jeg har lige tænkt lidt over hvilket forum det hører til i og kan ikke rigtig finde det. Egentlig burde det slet ikke være her. Sendt med Tapatalk2 Re: Til orientering andgående VE Lunokhod - Mr. Tick - 31-05-2013 Encino Skrev:gmt-geek Skrev:Nu er det her jo forummet hvor man tillades at skrive det meste så det agter jeg at gøre! You've outdone yourself. Two thumbs up! Re: Sv: Til orientering andgående VE Lunokhod - gmt-geek - 31-05-2013 KimT Skrev:stenstrupigen Skrev:Ved ikke om dette er et forkert sted at skrive det, da det er en orientering angående salg. Hvis forkert sted venligt flyt til et bedre stedDet bedste sted til sådan en information er i virkeligheden nok på din egen hjemmeside, eller når nogle kontakter dig og viser interesse for uret. Jeg har lige tænkt lidt over hvilket forum det hører til i og kan ikke rigtig finde det. Helt enig Kim! gmt-geek Skrev:Nu er det her jo forummet hvor man tillades at skrive det meste så det agter jeg at gøre! Jeg vil faktisk godt gå lidt videre med min mening omkring det indlæg fra før så jeg tillader lige at citere mig selv vedr. ovenstående og udvide mit tidligere indlæg! Jeg betragter det som desideret spam! Ligesom jeg betragter det som spam, når man modtager mail om, at man med fordel kan lade X stå for markedsføringen af et ur, man har til salg! Man kan få uret lagt på et fantastisk website YYY med maksimal trafik til en meget fordelagtig pris, for nu står verden ikke længere da " såkaldt celebrity" ZZZ nu deltager i et eller andet latterligt program på TV3 med et eller andet ur på armen fra website YYY... Tilgengæld så kan man godt vente 7 dage med at betale honoraet uafhængigt af om uret nu er solgt gennem denne fantastiske salgskanal! Hvilket fantastisk tilbud! Som fodnote skal det lige nævnes, at jeg måske selv er en af personer i DK der ved mest om præcis den type ure jeg har til salg.... Vh. Jon Re: Til orientering andgående VE Lunokhod - stenstrupigen - 31-05-2013 Black Seal Skrev:Uret er ikke lige min kop te, men elsker måden at markedsføre det på. Hej Torben. Sikke dog en lang tråd God weekend Re: Til orientering andgående VE Lunokhod - Black Seal - 31-05-2013 Urdebatten flyder med reklamer. Om det er banner, eller billeder af ure til salg, eller om man gerne lige vil gøre lidt reklame for et eftertragtet ur. I min verden det samme. Jeg har længe overvejet hvilken ur butik jeg skal reklamere for i min signatur Jeg har intet ondt mod nogen som laver denne form for "SPAM" om man vil. Lige børn leger bedst og det er jo det som sker her i mine øjne. Reklame er tilladt har Kim tidligere slået fast og dette er vel den naturlige udvikling på fri reklame. Re: Til orientering andgående VE Lunokhod - gmt-geek - 31-05-2013 Black Seal Skrev:Urdebatten flyder med reklamer. Om det er banner, eller billeder af ure til salg, eller om man gerne lige vil gøre lidt reklame for et eftertragtet ur. I min verden det samme. Enig - alle former for reklamer er her tilladt! Også de reklamer der pløkker sig selv i foden eller noget.... Ligeså som jeg har ret til at have min egen mening om jeg synes en reklame er spam eller ej både på sitet og rettet privat! Vh. Jon Re: Til orientering andgående VE Lunokhod - KimT - 31-05-2013 Ja, reklamering er tilladt og om/hvornår det bliver for meget er min vurdering. (ja, der er grænser, men det er mig der sætter dem) Blandt andet vil der ikke komme popup-reklamer eller animerede reklamer på selve forummet, da disse forstyrrer læsningen IMO. Bannere/links i folks signaturer kan man synes er irriterende, men de er et krav fra min side hvis man er forhandler. Dette for at man skal kunne se at folk er forhandlere og på den måde være klar over at der kan være forskellige interesser. Denne konkrete tråd synes jeg personligt ikke hører til på forummet uanset om folk er enige eller ej, men derimod på den relevante salgsside hvor urene sælges fra. Dette har jeg talt med trådstarter om og vi er helt enige fremadrettet, så ingen problemer der. Derudover rykkes denne tråd ned i Off-Topic, da man ikke just kan sige at det handler om ure (længere) |