Urdebatten / Urforum
Deepsea.. - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Rolex og Tudor (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=68)
+--- Tråd: Deepsea.. (/showthread.php?tid=58624)

Sider: 1 2 3 4 5 6 7

Re: Deepsea.. - hr.holm - 13-01-2013

Det er ikke så lange siden jeg blev seriøs int i at erhverve en Deepsea.. har kigget længe men det har jeg på flere ure. Økonomien skal jo også være med. Ved godt de var billigere for et par år siden, men der skulle jeg ikke ha et. mon ikke det lander inden for 1 månedes tid.. Icon_e_wink

mvh hr.holm

Re: Deepsea.. - baun - 13-01-2013

Det bliver virkelig spændende at høre om dine erfaringer, når du får købt uret og kan sammenligne direkte.

Mit indtryk er at nogen simpelthen bliver helt bidt af netop det ur og bliver mere og mere glade for det, mens andre finder størrelsen, måske især højden ukomfortabel.

Jeg ville ikke blive overrasket hvis du hører til i den første gruppe. Joepete, har jeg indtryk af også er blevet ualmindelig glad for netop Rolex deep sea. Det er bestemt god reklame for modellen, når erfarne stor-ur-brugere bliver overbeviste tilhængere.

Sælg et par af de der gåsedunsjakker og så køb et Rolex Icon_hello

VH Baun

Re: Deepsea.. - Claus Tukjær - 13-01-2013

Jeg glæder mig også til at høre/læse om dine erfaringer når du har fået købt et SDDS.

Personligt er jeg ikke i tvivl om at jeg godt kunne blive glad for en DeepSea, men jeg vil slet ikke sætte så mange penge i eet ur....

Re: Deepsea.. - hr.holm - 13-01-2013

baun Skrev:Det bliver virkelig spændende at høre om dine erfaringer, når du får købt uret og kan sammenligne direkte.

Mit indtryk er at nogen simpelthen bliver helt bidt af netop det ur og bliver mere og mere glade for det, mens andre finder størrelsen, måske især højden ukomfortabel.

Jeg ville ikke blive overrasket hvis du hører til i den første gruppe. Joepete, har jeg indtryk af også er blevet ualmindelig glad for netop Rolex deep sea. Det er bestemt god reklame for modellen, når erfarne stor-ur-brugere bliver overbeviste tilhængere.

Sælg et par af de der gåsedunsjakker og så køb et Rolex Icon_hello

VH Baun

jeg tror ikke højden bliver noget problem... den smalle lænke måske .. jeg regner med at finde et til fornuftig pris så hvis det ikke er sagen kan det skydes af igen..uden det store tilsæt...

gåseduns jakken kan ikke sælges den skal jeg ha på når det bliver koldt.. Icon_e_biggrin1

mvh hr.holm

Re: Deepsea.. - Stensbjerg - 13-01-2013

Det er helt sikkert et lækkert ur som jeg selv har været meget tæt på at lande,
men en "hest" som jeg ikke havde indflydelse på gjorde ikke som den skulle.

Pt er jeg stadigvæk vild med modellen men prisen er helt til grin jeg finder aldrig et til den fantom pris som jeg var så tæt på,
men jeg tror stadigvæk at der kan findes et til en lidt mere fornuftig pris end de fantasi priser nogen forlanger.

Hvis du kan leve med lænken i forhold til kassen så tror jeg godt det kunne være det rigtige ur for dig Kenneth. Icon_cool

Re: Deepsea.. - Pedellen - 14-01-2013

Hej

Kigger også af og til efter denne lækre klokke.

Er der nogen herinde der kan hjælpe med vejl. priser på Deepsea siden den blev introduceret.

Det jeg søger er introduktionsprisen/dato/2008? og de efterfølgende ændringer med dato/årstal.

Prisen i dag er 76750, men hvornår blev den fastsat.

På forhånd tak.

Re: Deepsea.. - hr.holm - 15-01-2013

jeg mener et Deepsea er steget ca 12.14% siden 2008

mvh hr.holm

Re: Deepsea.. - Pedellen - 15-01-2013

Hej Hr. Holm

Hvis jeg ikke tager fejl, så kostede den 55700 da den blev introduceret i 2008.
Nu koster den 76750, så det er nærmere 38% mere end i 08.
Eller ca. 8% om året, lidt afhængigt af hvordan man regner det ud.

Mvh.
Ole

Re: Deepsea.. - hr.holm - 19-01-2013

søgningen efter uret er godt i gang.. måske i løbet af 8 dage har jeg det.... Icon_e_wink

mvh hr.holm

Re: Deepsea.. - Sub-erman - 20-01-2013

Følger, misundelig, med fra sidelinien!!

God jagt!!