Urdebatten / Urforum
Hvilket ur i 2012....... - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Hvilket ur i 2012....... (/showthread.php?tid=58530)

Sider: 1 2 3 4

Re: Hvilket ur i 2012....... - Kamstrup - 20-12-2012

IWC BP - I like Icon_e_biggrin1

İmage

Icon_hello

Mvh. Kamstrup

Re: Hvilket ur i 2012....... - Kristofferj - 20-12-2012

Icon_drool Icon_drool Icon_drool

Hvilket ur i 2012....... - T.Hansen - 20-12-2012

Var faktisk overbevist om at det skulle være mit tidligere daytona med hvid skive, men sådan skulle det ikke være:) Efter at have set og prøvet et AP 15300, så var der vist ingen vej tilbage for mig;)

Så det er og bliver mit 15300;)

Hilsen Tom.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvilket ur i 2012....... - berg - 21-12-2012

Har været en del igennem i år, både Breitling, Rolex og Panerai - sidstnævnte mærke er og forbliver dog mit mærke! :)
I somres købte jeg et Panerai 183, en radiomir model... Egentlig ikke en model som var rigtig mig, lidt for meget dress... men jeg tænkte fuck det, vi prøver.
Købte det og gik med det...
İmage
İmage
Endte dog med at sælge det... Men fortrød det ligeså hurtigt igen. 3 dage senere havde jeg købt et nyt...
Er blevet helt pjattet med modellen og bruger det mere end noget andet ur jeg tidligere har ejet.
Dette er det eneste ur jeg ikke kan forestille mig at jeg vil skille mig af med.

Købte i starten af året et andet Panerai ur, det var en fødselsdagsgave til mig selv, det var denne Panerai 212:
İmage
Det har dog lige fået lov til at lade livet... Men... Nyt ur er på vej med posten og lander forhåbentlig på juleaften hvis fragtfirmaet nu ellers goder at arbejde.
Men mere om det senere... Men det er med inhouseværk, selv om jeg egentlig er ligeglad - næste ur er udelukkende købt pga looks!

Re: Hvilket ur i 2012....... - Kristofferj - 21-12-2012

En BP?

Sv: Hvilket ur i 2012....... - KimT - 21-12-2012

Jeg tror helt klart noget Panerai.....

Sendt via Tapatalk

Hvilket ur i 2012....... - berg - 21-12-2012

Kristofferj Skrev:En BP?
Ikke denne gang... Men det kommer på et tidspunkt.
Er helt vild med der ur, så det står på listen, dog helst i en orange pc version! :)

Re: Hvilket ur i 2012....... - peterkaa - 21-12-2012

IWC Aquatimer Chrono Ti
Seiko Stargate (SKZ325K1)
Ball Master Engineer II WT

Tror ikke nogle af dem skal nogle steder foreløbigt. IWC'et er jeg alt for glad for, griner fjoget bare jeg ser det. Og de to andre kan vist ikke indbringe så meget så det kan betale sig. Og begge får stadig massere af tid på armen.

Hvilket ur i 2012....... - T.Hansen - 21-12-2012

berg Skrev:
Kristofferj Skrev:En BP?
Ikke denne gang... Men det kommer på et tidspunkt.
Er helt vild med der ur, så det står på listen, dog helst i en orange pc version! :)

PO orange??

Hilsen Tom.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Re: Hvilket ur i 2012....... - Glatnakken - 21-12-2012

Omega Dynamic med lænke
İmage

Fandt endelig efter lang tids søgning modellen jeg ønskede.
Det ser ud til de fleste der er til salg enten er med rem eller kronometer udgaven. Men med lænke får jeg jo muligheden for selv at skifte til rem.

Men i øvrigt en handel jeg havde en del betænkeligheder ved.
Den spanske forhandler har en OK hjemmeside, men dog ikke mange info om urene til salg. Det kan man så få oplyst via mail.
Og desværre kunne jeg ingen anmeldelser finde om sælger på nettet - kun andre som spurgte om nogen kendte sælger.
Så min skepsis var vakt - men nu var det altså her uret var til salg, og så må man jo gå lidt på kompromis.
Ingen mulighed for PayPal - kun bankoverførsel. Og nu var der jo en del ballade i spanien pga. penge problemer.
Det der for alvor gjorde mig skeptisk, var at mail sker via en hotmail konto.
Ikke det mest tillidsvækkende at have eget domæne til hjemmeside, og så bruge en hotmail email til kommunikation.

Så jeg må indrømme at alle alarmer var tændt - men det var altså "uret".
Men handlen gik som den skulle, og uret i væsentlig bedre stand end beskrevet med absolut minimale brugsspor.
Så trods alt en absolut positiv handel ... må se at få lavet en anmeldelse af sælger....

Ikke det dyreste ur i 2012 jeg har købt, men nok det af urene jeg synes har mest "sjæl".
Det største håb var dog at mit Cosmotron kom retur fra reparation - men det må jeg så håbe sker i starten af 2013.
Men det kan være jeg bare er utålmodig efter 4 mdr.