|
Respekt for hinanden..... - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Respekt for hinanden..... (/showthread.php?tid=57577) Sider:
1
2
|
Re: Respekt for hinanden..... - MichaelSC - 16-04-2012 Jeg syntes at det er godt, at vi kan være her allesammen, uanset om man er til det ene forum eller det andet eller begge fora. Støtter fuldstændig det du siger Kim. Er glad for, at det er muligt a have et dansk IWC forum, supergodt! Mvh Michael Re: Respekt for hinanden..... - hannover_dk - 16-04-2012 HG Skrev:Vi skal bestemt have respekt for hinanden.Sådan har jeg det også, jeg er nok mere aktiv i urforum, simpelthen fordi der nok er lidt flere vintage gutter der, og jeg erkender at JEG syntes det var nemmere med et forum, men det skal jo kunne favne alle, og kan det ikke det, eller er der forskellige ønsker til indhold og design osv., ja så bliver der to fora - og det lever vi jo alle med. Størst bliver det ene jo hvis man tæller indlæg - eller på antal medlemmer eller hvad ved jeg, men det afgørende for mig er slet ikke antal indlæg, men antal indlæg som giver mig noget (og ja det er mest vintage Jeg synes bestemt bare at man skal være med begge steder, og respektere begge steders regler som de nu er, og derfor smække med så få døre som muligt, men også det er individuelt, og det har jeg fuld respekt for så vh Re: Respekt for hinanden..... - Stensbjerg - 16-04-2012 Jeg er af den holdning at man skal behandle andre som man gerne vil behandles, samt at det ikke er nogen skam at gå når man bliver smidt ud Jeg har den største respekt for den love all linie som Kim gerne vil køre dette forum i selvom jeg tror den kan være svært at opretholde. Men ellers vil jeg give Kim ret lad os dig respekterer hinanden og opføre os ordenligt som voksne mennesker.... Re: Respekt for hinanden..... - KimT - 16-04-2012 Vi behøver ikke at elske hinanden alle sammen, men respekt er en selvfølge IMHO Så igen............ Man kan sagtens forholde sig kritisk og have sine meninger. Men der er ingen grund til at vi bliver ved med at snakke Urdebatten kontra Urforum. Der er plads til begge og de skal nok finde sin plads, men det er en fælles opgave, som vi skal løfte i flok. Kan vi ikke prøve at begrave alle disse stridigheder. Der er trods alt kun ure....... Re: Respekt for hinanden..... - Miwes - 16-04-2012 HØRT! HØRT! fin afslutning og kloge ord Re: Respekt for hinanden..... - Stensbjerg - 16-04-2012 Med min signatur kunne jeg ikke være mere enig Re: Respekt for hinanden..... - willy - 16-04-2012 There are a lot of nice people on both forums with a lot of knowledge about watches.We all like watches and that is the most important link we have to one another.Conflict can not be avoided on a debate forum ,and we can all write things we regret in the heat of the moment.Forgive and Forget is a good thing for us all to remember. Willy Re: Respekt for hinanden..... - Søren Ingvardsen - 16-04-2012 KimT Skrev:Hej alle Jeg kan også se der er blevet slettet tekst. + for det også!! Re: Respekt for hinanden..... - Stensbjerg - 16-04-2012 willy Skrev:There are a lot of nice people on both forums with a lot of knowledge about watches.We all like watches and that is the most important link we have to one another.Conflict can not be avoided on a debate forum ,and we can all write things we regret in the heat of the moment.Forgive and Forget is a good thing for us all to remember. Willy Jeg kan sagtens tilgive og move on det er trods alt kun ure og ikke mere end det men det er imod min natur helt at glemme så det gør jeg ikke men det betyder jo heller ikke noget at vi alle ikke er på julekort Re: Respekt for hinanden..... - Peter - 18-04-2012 Hej Jeg er meget glad for et forum, uden politi der hele tiden står med en løftet pegefinger. MVH Peter |