Urdebatten / Urforum
Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. (/showthread.php?tid=72552)

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Nopanic - 16-11-2009

Det skal jeg gøre.
Jo jeg har jo værktøjet og en Ammo taske på vej, så mon ikke det bliver lavet et par remme til den.

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Tukjær - 16-11-2009

Endelig ankom uret..... Det tager jo over en uge fra Tyskland Icon_e_confused

İmage
İmage
İmage
İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Nopanic - 16-11-2009

Det er fed, et ur jeg ikke ville havde noget mod at eje.
Og den lune er jo for fed...

Stort tillykke med den.

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - baun - 16-11-2009

en første generations Connie:

Constellations
Beskrivelse:

Mærke og model: Omega Constellation

Årgang: 1952
Kasse: Rund, rose gold på stål, i smuk stand med brugsspor, kun let polerer
Højde: 12 mm
Diameter: 35 mm uden krone
Skive: Rengjort original skive med patina
Rem: Kroko
Caliber: 354
Caliber nr.: 13xxxxxx
Ref. Nr.: 2648

İmage

İmage
İmage

İmage

vh Baun

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Nicholas W - 17-11-2009

Denne seamaster fra 1958 fik jeg med posten i torsdags fra baun :

İmage

İmage

İmage

Unskyld de lidt uskarpe billeder, jeg har ikke en makro!!

Hilsen
NW

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - baun - 17-11-2009

Et herligt Vintage Seamaster, som egentlig ikke var til salg, men som du jo købte alligevel.

Stort tillykke og god fornøjelse med det.

Billederne er jo ok, men kan det passe at der ikke er macro funktion på dit kamera?

vh Baun

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - DJmon - 17-11-2009

Roamer rockshell mk I et ur der åbnes fra glassiden ingen åbning bagfra.
jeg har tit kigget efter de "RÅ" Roamer modeller men de har været for pebrede eller for mugne.
Men fandt endeligt dette på et markede jeg fik prisen ned på 215kr det lyder billigt men grunden til at jeg fik det så billigt var at det var det ulækreste ur jeg har haft fat i jeg har fjernet et halvt menneske fra lænke og uret Icon_e_sad

Ingen tvivl jeg synes det er uroligt flot maskulint ur der også har stor bærekomfort.
Lænke i rigtig høj kvalitet .

jeg har prøvet at fange den funky sekundviser med den ekstra hvide tynde tip men skidtet tonser jo rundt hele tiden Icon_e_wink
skiven er vel gråblå og er utroligt svær at fange

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Peter - 18-11-2009

Hej Baun

Så fik du endelig en Speedmaster Caliber 321 i din samling, og den ser jo ret god ud så, tillykke med den lille ny. Icon_e_biggrin

MVH Peter

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - baun - 18-11-2009

peter Skrev:Hej Baun

Så fik du endelig en Speedmaster Caliber 321 i din samling, og den ser jo ret god ud så, tillykke med den lille ny. Icon_e_biggrin

MVH Peter

Tak, ja det har vel været undervejs en tid, men tålmodigheden har lønnet sig, jeg nyder den på armen stadig - og du ser den næste gang jeg er i Horsens.

vh Baun

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Peter - 20-11-2009

Hej Baun

Det glæder jeg mig til, for når den kommer fra dig vil jeg gætte på at det er en perle i din samling.

MVH Peter