Urdebatten / Urforum
Hvad for et Panerai har du på idag? - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Panerai og Anonimo (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=72)
+--- Tråd: Hvad for et Panerai har du på idag? (/showthread.php?tid=72995)

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - Mr. Korsbek! - 29-08-2010

Det giver 2 forskellige udtryk. Kan selv godt lide remme uden syning. Problemet med en rem
uden syning kan være at remmen går op, da den så kun holdes sammen af lim. Det tager selvfølgelig også kun den halve tid at lave.

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - dreamwatch.dk - 29-08-2010

Har ikke haft ande på end den PAM 253 siden jeg byttet den ind, fed PAM..

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - Joepete - 30-08-2010

Jeg har ikke så travlt med at få ure ind ad døren for tiden, så jeg er i stedet begyndt at læse lidt Panerai historie. Det er spændende og lærerigt, og min 1´er bliver jeg samtidig mere og mere glad for Icon_e_biggrin

İmage

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - HG - 30-08-2010

Joepete Skrev:Jeg har ikke så travlt med at få ure ind ad døren for tiden, så jeg er i stedet begyndt at læse lidt Panerai historie. Det er spændende og lærerigt, og min 1´er bliver jeg samtidig mere og mere glad for Icon_e_biggrin

İmage
Det forstår jeg godt, Pam 1 er lækker og utrolig smuk Icon_cool

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - Joepete - 31-08-2010

Tak for de pæne ord, Henrik Icon_e_smile

Jeg har idag modtaget en super velforarbejdet rem fra Torben, så jeg sender lige et billede og en stor TAK til Torben for det flotte arbejde Icon_cool Til tider, så kan jeg være lidt "rem-monogamist", og det bliver nok tilfældet fra idag af Icon_razz

İmage

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - KimT - 31-08-2010

Joepete Skrev:Jeg har idag modtaget en super velforarbejdet rem fra Torben, så jeg sender lige et billede og en stor TAK til Torben for det flotte arbejde Icon_cool Til tider, så kan jeg være lidt "rem-monogamist", og det bliver nok tilfældet fra idag af Icon_razz
Super fed rem, Torben kan altså bare noget med læder Icon_e_wink
Og sådan et billlede, et ur og en rem får mig til at savne et Pam Icon_rolleyes

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - Joepete - 31-08-2010

Du har stadig kærligheden for Panerai, Kim, så mon ikke du lander et igen en dag ... spørgsmålet er nok bare: Hvilken ? Icon_e_wink Icon_e_smile

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - KimT - 31-08-2010

Joepete Skrev:Du har stadig kærligheden for Panerai, Kim, så mon ikke du lander et igen en dag ... spørgsmålet er nok bare: Hvilken ? Icon_e_wink Icon_e_smile
Det er nemt. 292 Icon_e_biggrin

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - Peter - 01-09-2010

Hej Kim T

Hvad med at gå efter en Pam 341. Icon_e_biggrin

MVH Peter

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - Peter - 01-09-2010

Hej

Ligenu bærer jeg mit Panerai Pam 243. Icon_e_biggrin

MVH Peter