Urdebatten / Urforum
Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. (/showthread.php?tid=72552)

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - mnielse - 18-03-2012

olof Skrev::D
Kan man egentlig kun hoere den, eller ogsaa se den vibrere?

Har kigget og kigget, men kan ikke fornemme at de bevæger sig (300hz burde heller ikke kunne ses med øjet).
Den brummer lystigt!

Smuk Nivada!!

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Tukjær - 21-03-2012

Et indtil nu ret ukendt mærke for mig.... Men utroligt fedt og gennemført...

İmage
İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - mnielse - 25-03-2012

Ny Omega "Bullseye" kaliber 283

İmage

Mvh. Jon

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - baun - 25-03-2012

De er fine de der buls yee - og din ser ud til at være i ganske flot stand også. Fra 53-54 vil jeg tro, men du har måske allerede checket nummeret.

Faktisk et ret flot ur at bruge synes jeg.

vh baun

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - ths80 - 25-03-2012

Så vil jeg da lige vise mine ure frem... Købte mit første "rigtige" ur her for en lille måneds tid siden af Micki og det blev sådan et Daytona G/S.. Har altid godt kunne lide ure, men har altid holdt det til ure omkring 4-5000,- ! Men nu syntes jeg lige som at det var blevet tid til at ofre lidt mere og valget stod mellem et Breitling eller Rolex og resultat faldt ud til Rolex´s fordel Icon_smil

İmage

Men så her for en uges tid siden sad jeg en Torsdag aften og kiggede lidt inde på Micki´s side.. Og det endte så med at onsdag i den her uge kom posten med et fint Submariner No date til mig Icon_smil Og er positivt overrasket over hvor flot uret er på trods af at det har 13 år på bagen...

İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - mnielse - 25-03-2012

Baun Skrev:De er fine de der buls yee - og din ser ud til at være i ganske flot stand også. Fra 53-54 vil jeg tro, men du har måske allerede checket nummeret.

Faktisk et ret flot ur at bruge synes jeg.

vh baun

Hej Baun

Uret er fra 1952-53. Det har lidt patina på urskiven ellers er det rimeligt i orden.

Mvh. Jon

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - baun - 25-03-2012

Jeg har så lige taget min buls eye på... med sub sekund....

İmage

den kunne der godt laves en Retro ting af

vh Baun

Baun Skrev:Jeg har så lige taget min buls eye på... med sub sekund....

İmage

den kunne der godt laves en Retro ting af

vh Baun

Kan se at det er samme kasse som mit. Er imponeret over hvor meget gods der er i urkassen og det må have været et rimeligt stort ur da det var nyt.

Har fået lidt mere Omega på denne dejlige solrige Søndag:
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Blanding af digital, 14k, 26,5mm og nogle underlige kaliber 620.

Mvh. Jon

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - mnielse - 31-03-2012

Den her har jeg ønsket mig i lang tid:

İmage

Fandt også denne (knap så pæn skive, men med original JLC spænde):

İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Tukjær - 31-03-2012

İmage