Urdebatten / Urforum
Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. (/showthread.php?tid=72552)

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - hannover_dk - 21-02-2012

flot ranchero - original skive?
vh

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - baun - 21-02-2012

hannover_dk Skrev:flot ranchero - original skive?
vh

Ja skiven er original, men frisket op på index vil jeg mene.

Slægtsskab. Jo det kom jo begge fra Omega i samme periode, men ellers ikke. Ranchero er efter min mening et almindelig daglig ur - ikke tool ikke dykker, men man har selvfølgelig lånt design elementer fra dykkerne og Railmaster som er en egentlig tool ur. Sådan en kan Jon vise os hvis han ser tråden.

vh baun

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - mnielse - 23-02-2012

Faldt for denne:
Omega Automatic Chronometer Seamaster kaliber 354
İmage
İmage

Mvh. Jon

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - baun - 23-02-2012

spændende ur.

Jeg har ledt efter en tidlig chronometer certificeret Seamaster en tid. De er lid sjældne og ret dyre.

Hvad er refnr.?

vh baun

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - mnielse - 24-02-2012

Der er godt nok et ur jeg har haft lidt tid, men har lige fået det genoplivet med en gang service.
Tak til Peter Halse for vel udført arbejde!
Omega Seamaster Automatic Cosmic kaliber 565
İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Miwes - 24-02-2012

Joepete Skrev:Den klæder dig super godt, John Icon_e_biggrin Jeg synes, at den på én gang er både sporty og elegant - flot design Icon_cool Til lykke med en lækker klokke Icon_e_wink

Jeg hentede denne Breitling Avenger Code Yellow hos Peter idag, og jeg er super glad Icon_e_biggrin Tak for en god købsoplevelse, Peter Icon_e_wink Rigtig god weekend til alle Icon_e_wink

İmage

For pokker hvor er det bare flot og tillykke med det smukke ur.

Vh. Michael

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Peter - 24-02-2012

Hej

Ligenu bærer jeg mit nyindkøbte Korsbek Oceaneer. Icon_e_smile

MVH Peter

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - jkjaers - 27-02-2012

Har mit nye Longines Legend Diver uden dato på. ( L3.674.4.56.0 )

Har længe haft et godt øje til dette ur, så da chancen bød sig måtte jeg slå til.

İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - hannover_dk - 27-02-2012

jkjaers Skrev:Har mit nye Longines Legend Diver uden dato på. ( L3.674.4.56.0 )

Har længe haft et godt øje til dette ur, så da chancen bød sig måtte jeg slå til.
Det er også et fantastisk tidsløst og lækkert ud
vh

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - jkjaers - 28-02-2012

hannover_dk Skrev:
jkjaers Skrev:Har mit nye Longines Legend Diver uden dato på. ( L3.674.4.56.0 )

Det er også et fantastisk tidsløst og lækkert ud
vh
Tak og enig, selvom det er lidt paradoksalt at kalde et ur for tidløst Icon_e_smile