Urdebatten / Urforum
Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. (/showthread.php?tid=72552)

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Geodoc - 28-11-2011

Mit nye ur:

İmage
Det kan godt nok ikke vises i tråden: "Hvilket ur har du på i dag?"
- så skulle det da være på nakken, med en vægt på næsten 3 kg Icon_e_wink
("frøken Kirova" er nøjere omtalt i "kronometer tråden")

Med venlig hilsen - Geodoc

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - hannover_dk - 28-11-2011

Når jeg bliver rig og berømt vil jeg også ha sådan et fint marine kronometer - har samlet over dem i Greenwich - står bare der - så mange - så hvorfor ikke trække lod mellem besøgene - et Lange eler et Hammilton - gæst 3987 - Jaaaa det er mig (undskyld jeg drømmer vist)
vh

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Peter - 30-11-2011

Hej

Jeg har lige skiftet tilbage til mit Rolex Explorer 2 i 42 millimeter med sort urskive. Icon_e_smile

MVH Peter

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Joepete - 11-12-2011

Jeg hentede denne Doxa SUB 5000T hos Peter igår. Super lækker klokke i en rigtig god byggekvalitet, og med en fed cushion case Icon_cool Tak til Peter for en god handel Icon_e_wink

İmage

45mm x 47mm x 15mm - båret godt af en velforarbejdet lænke Icon_e_biggrin

İmage

God l ume er det også blevet til Icon_cool

İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Mr. Tick - 11-12-2011

Fedt ur, Joepete! Det mærke spøger også med jævne mellemrum hos undertegnede her. Jeg vil se frem til endnu et af dine gode anmeldelser. Icon_e_wink Icon_e_smile

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - hannover_dk - 11-12-2011

Fint ur - Jeg ved godt at du - og de fleste herinde vel - foretrækker de her 45 mm ure - i tool i alle fald. Personligt kan jeg bedre med max 42 mm - af rene komfort hensyn først og fremmest. Jeg ville godt ha en vintage doxa caribian dykker - eller en Jenny som er ganske meget samme sag - med jenny fisken bagpå og Jenny som jo var ejere af - og ledelse i - Doxa. Dog ingen tvivl om, at det nye er langt lettere at få serviceret. De første caribian 1000 meter var i monocock kasser og er ikke urmagnernes ynglinge.
tillykke med købet

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Bjørn H._phpbb3_import15705 - 11-12-2011

Klassisk MK X et-eller andet remake/kopi/hommage fra Eddie Platts,
İmage
İmage
İmage
ikke noget fancy, 2824 motor og total fravær af gøgl & gejl Icon_e_biggrin
og så syn's jeg at "SL-Great Britain-SL" inskriptionen er ret cool Icon_e_biggrin

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - McAllan - 17-12-2011

İmage

Vil blive nærmere omtalt i chronometer-tråden Icon_e_biggrin

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Peter - 18-12-2011

Hej

Jeg har for et par dage siden byttet mig til et Korsbek Ocean Explorer, som jeg bærer ligenu, jeg har iøvrigt lavet handlen med forfatteren af denne her tråd, og jeg er meget glad for handlen, da det er et ur jeg længe har kigget efter. Icon_e_biggrin

MVH Peter

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Joepete - 28-12-2011

Jeg fik leveret denne diskrete sag idag Icon_e_biggrin Super finish og rigtig god byggekvalitet Icon_cool

İmage

Tak til Claus for super god betjening - som altid Icon_e_wink Icon_cool