Urdebatten / Urforum
Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. (/showthread.php?tid=72552)

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Joepete - 26-11-2011

Så fik jeg endelig fat i en Speedy på 44mm Icon_e_biggrin Tak til Claus for handlen Icon_e_wink Icon_e_smile

İmage

Dejlig klokke, som trækker på et fantastisk lækkert klassisk design Icon_cool Jeg er dog rigtig glad for de små "up-to-date justeringer", som Omega har lavet til denne model: 44mm, cal. 3313 automatic værk, dato kl. 6 og kraftigere lænke med skruepins Icon_e_biggrin

İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Len - 26-11-2011

Joepete Skrev:Så fik jeg endelig fat i en Speedy på 44mm Icon_e_biggrin Tak til Claus for handlen Icon_e_wink Icon_e_smile

İmage

Dejlig klokke, som trækker på et fantastisk lækkert klassisk design Icon_cool Jeg er dog rigtig glad for de små "up-to-date justeringer", som Omega har lavet til denne model: 44mm, cal. 3313 automatic værk, dato kl. 6 og kraftigere lænke med skruepins Icon_e_biggrin

İmage

Speedmasteren er en flot klassiker !

Og så i en model der er lavet til jer der har det bedst med 44mm Icon_e_biggrin

Tillykke med den !

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Joepete - 26-11-2011

Tak skal du have, Hans Henrik Icon_e_smile

Det er en dejlig klokke, synes jeg Icon_e_biggrin

İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Jeremy - 26-11-2011

Tillykke med klokken, John. Der skal en stor Speedy til en stor arm Icon_e_wink .

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Finetime - 26-11-2011

Flot ur du har fået dig John, Tillykke med den,, vidste ikke de havde lavet den i 44mm, passer fint til dig.

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - hannover_dk - 26-11-2011

Lækker Speedy John - dejligt værk også - så godt valg i den størrelse du nok har det bedst med
vh

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Tukjær - 26-11-2011

Selv tak, John. Passer super godt til dig Icon_e_wink

Nåede aldrig at tilpasse lænken, så jeg kunne bruge den selv. Heller ikke på de 2 "indbyttere" Icon_mrgreen Men jeg har da andet at bruge Icon_e_wink

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Peter - 27-11-2011

Hej Joepete

Stort tillykke med dit nye Speedmaster, den passer bare perfekt til dig. Icon_e_biggrin

MVH Peter

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Peter - 27-11-2011

Hej

Jeg bærer ligenu mit første Bronze ur jeg nogensinde har ejet, og det er en Helson Shark Diver med brun urskive, så nu har jeg da lidt forskelligge Shark Divers fra Helson. Icon_e_surprised

MVH Peter Icon_e_biggrin

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Tukjær - 27-11-2011

peter Skrev:Hej

Jeg bærer ligenu mit første Bronze ur jeg nogensinde har ejet, og det er en Helson Shark Diver med brun urskive, så nu har jeg da lidt forskelligge Shark Divers fra Helson. Icon_e_surprised

MVH Peter Icon_e_biggrin
Det var hurtigt, Peter. Troede først den kom i næste uge.... Tag alle dine Shark Divers med på tirdag, så tager jeg lidt billeder af dem....