Urdebatten / Urforum
Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. (/showthread.php?tid=72552)

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Danbs - 18-10-2011

så må du lige sige til vis det tidspunkt kommer hvor du skal af med dit SD

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Finetime - 18-10-2011

MortenKN Skrev:mange tak Icon_smil Men den ryger nok ud af klappen igen lige så hurtigt, da den faktisk kun er et lille led i et større projekt......

Jeg tror jeg har fundet mit drømmeur og det er samtidig indenfor økonomisk rækkevidde fordi det ikke står 100% originalt og oprindeligt. Problemet er at det desværre koster BOKSEN at føre det tilbage til originalt. Så den her må videre i teksten for at jeg kan få realiseret min drøm.
Desværre betyder det muligvis også at min V-Serie Sea-Dweller også ryger ud af døren..... men sådan er gamet jo.
Lyder spændende mon det er en AP??

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - KimT - 18-10-2011

Jeg tror vintage Rolex Icon_question Icon_question Icon_question

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - MortenKN - 18-10-2011

Citat:Jeg tror vintage Rolex

dingdingdingding we have a winner, tell him what he's won Jenny Icon_smil

Men det hele afhænger af om jeg kan få afhændet Kermiten relativt hurtigt til en fornuftig pris og nå at hugge til på det ur jeg har udset mig.....De hænger ikke på træerne desværre. Min Dweller har jeg lidt mere tålmodighed med evt at sælge. Det er mit første Rolex og samtidig i mine øjne det ultimative Rolex, så hvis jeg ikke kan få hvad jeg vil ha for det, så ryger det ingen steder.....Omvendt har jeg ikke noget problem med at skyde det af, hvis jeg får afhændet Kermiten først og når at købe det vintage Rolex ur jeg har i kikkerten. Nu må vi se. I hører jo nok hvis det flasker sig.

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Mr. Tick - 18-10-2011

Uret er måske lidt stort, men det er virkelig en dejlig klokke. Icon_e_biggrin

Bemærk venligst, at der er tale om fedtfingre på uret siden jeg følte en trang til at studere det. Icon_e_wink Og ellers skal det nævnes at billederne er taget hurtigt med mobilen.

Without futher ado here is the latest addition to my family!

İmage

İmage

İmage

P.S.

Jeg beklager størrelsen på billederne, men det er min første gang med Photobucket.

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - KimT - 18-10-2011

Virkelig et fedt ur.......tillykke med det Icon_e_biggrin

Og så gættede jeg rigtigt i tråden på Panerai forummet, da du skrev at du havde noget på vej på 46,3mm
Jeg ved ikke om du så indlæget, men jeg skrev efterfølgende at det måtte være noget JLC Icon_e_wink

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Tukjær - 18-10-2011

Faurschou Skrev:Uret er måske lidt stort, men det er virkelig en dejlig klokke. Icon_e_biggrin

Bemærk venligst, at der er tale om fedtfingre på uret siden jeg følte en trang til at studere det. Icon_e_wink Og ellers skal det nævnes at billederne er taget hurtigt med mobilen.

Without futher ado here is the latest addition to my family!

İmage

İmage

İmage

P.S.

Jeg beklager størrelsen på billederne, men det er min første gang med Photobucket.
Flot ur. Et af de få JLC jeg virkelig godt kan lide.....

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Mr. Tick - 19-10-2011

Kim T Skrev:Virkelig et fedt ur.......tillykke med det Icon_e_biggrin

Og så gættede jeg rigtigt i tråden på Panerai forummet, da du skrev at du havde noget på vej på 46,3mm
Jeg ved ikke om du så indlæget, men jeg skrev efterfølgende at det måtte være noget JLC Icon_e_wink

Ja, jeg lagde godt mære til dit gæt på Panerai-foraet, men jeg valgte at holde spændingen (læs: svaret) ud lidt, da der findes flere ure i deres sortiment med den størrelse. Icon_e_smile Icon_e_wink

Og tak for en god guide til opsætning af billeder her på vores forum. Icon_e_biggrin Den er nem og lige til at gå til.

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - 116520 - 19-10-2011

Fedt ur Faurschou, tillykke, det bliver du glad for.

Hvor stort er det Tissot der er med på det ene billede?

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Mr. Tick - 19-10-2011

116520 Skrev:Fedt ur Faurschou, tillykke, det bliver du glad for.

Hvor stort er det Tissot der er med på det ene billede?

Tak. Icon_e_biggrin

Ifølge den flinke sælgers annonce måler uret 45 mm. Det er et dejligt ur, som indtil videre har taget opmærksomheden fra de andre ure i boksen.