|
Hvorfor Dornbluth - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Hvorfor Dornbluth (/showthread.php?tid=82450) |
RE: Hvorfor Dornbluth - pbr - 15-11-2018 ORV !!!!!!! STORT tillykke - det er vildt flot !! RE: Hvorfor Dornbluth - Jocke - 16-11-2018 Tillykke, det ser rigtigt godt ud. RE: Hvorfor Dornbluth - Larsb - 16-11-2018 Tillykke. Det er blevet utrolig flot. Den blå farve er bare helt perfekt. Jeg er kun svagt lysegrøn af misundelse RE: Hvorfor Dornbluth - Stensbjerg - 16-11-2018 Endnu en gang tak for jeres positive tilbagemelding på resultatet af hvad der med mine til og fra valg blev mit helt personlige DB, jeg skal ærlig indrømme at selvom jeg sidder med det på armen, så er det endnu ikke helt sunket ind at det er mit, en følelse jeg ikke har haft i lang tid. Her er som lovet mit bedste forsøg på et billede af bagsiden. ![]() Den er jeg også helt crazy med nu står der selvfølgelig også Stensbjerg på det. RE: Hvorfor Dornbluth - Miwes - 16-11-2018 Det er så smukt og total fedt med dit navn RE: Hvorfor Dornbluth - MichaelA - 17-11-2018 Super flot også fra bagsiden. Og som Miwes siger, totalt fedt at have fået indgraveret dit navn i værket. RE: Hvorfor Dornbluth - ultoman - 17-11-2018 STORT TILLYKKE med uret, wow siger jeg bare! Måske har du allerede skrevet det her i tråden, så undskyld hvis det er så. Hvad er skiven lavet af, den ser helt perlemors agtig ud? RE: Hvorfor Dornbluth - Stensbjerg - 17-11-2018 Skiven er keramisk som ikke er poleret, Et produkt som DB er begyndt at tilbyde poleret eller ikke poleret. Farvemæssigt kan de ifølge dem selv, Lave alle farver så længe den har et RAL nummer (tysk farvekode) Aldrig før har jeg stået så længe i en farveafdeling, og kigget på farveprøver. Hvorfor Dornbluth - HG - 17-11-2018 Jeg har aldrig fortrudt et salg af ure, dog har jeg af og til tænkt - ahhh det var måske ikke så smart, men de fleste har jeg kunne genanskaffe hvis jeg ønskede det. Men her, efter dit Dorny, må jeg sige at jeg godt er i tvivl om det var det rigtige at sælge mit dengang.... syntes godt nok det er lækkert og “savner” at trække det op og bare sidde og se på det.... der er helt sikker en del underspillet luksus over et Dorny....... hmmmm.... Dum tråd ![]() Sorry, du ved nok hvad jeg mener.... Sent from my iPad using Tapatalk RE: Hvorfor Dornbluth - Stensbjerg - 17-11-2018 Det gør jeg ven Sorry Faktisk var det mit bronze Archimede som lærte mig hvilke fornøjelse det var at trække sit mekanisk ur op. Det var en af flere stærke grunde til at jeg valgte som jeg gjorde. (15-11-2018, 05:29 PM)Jens Skrev: Synes nu, du er sluppet meget godt fra de billeder! Fedt at læse, at dine store forventninger er indfriet - det kan jeg også godt forstå. Det ser virkelig godt ud Jeg takker lige præcis tråde af denne art, var noget jeg gerne så meget mere af herinde også med tanke på at der trods handles en del ure herinde hvert år. Og så starter det jo med en selv. |