|
Urforum og urdebatten smelter sammen - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Urforum og urdebatten smelter sammen (/showthread.php?tid=79783) |
Re: ItsTime.dk og Vintageure.dk - 116520 - 02-04-2015 Kim for fanden, dit indlæg er skrevet kl 4:26, så bliver man i tvivl om du er stået tidligt op eller gået sent i seng! Eller er du begyndt at gå i søvne Re: ItsTime.dk og Vintageure.dk - KimT - 02-04-2015 116520 Skrev:...........så bliver man i tvivl om du er stået tidligt op eller gået sent i seng! Eller er du begyndt at gå i søvneEller har en dårlig vane med lige at tjekke forummet, hvis man er på toilettet om natten Re: ItsTime.dk og Vintageure.dk - pbr - 02-04-2015 KimT Skrev:Skulle vi ikke - istedet for at forvente det værste baseret på gamle erfaringer fra det ene eller andet - prøve at undgå at tage sorgerne på forskud eller at bruge denne tråd til at lufte frustrationer over historik som ingen kan bruge til noget fremadrettet? Uanset om man synes at Urforum, Urdebatten eller div. facebookgrupper har været "håndteret" korrekt eller forkert, så vil tingene nu blive ændret. Tag "ja-hatten" på, se det som en frisk start og lad os sammen benytte lejligheden til at skabe et forum hvor vi hygger os med vores hobby og dyrker denne med glæde og respekt for hinanden. Du har ret Re: ItsTime.dk og Vintageure.dk - misiu - 02-04-2015 KimT Skrev:Man kan jo ligeså godt udnytte tiden, nå man allerede er der ude116520 Skrev:...........så bliver man i tvivl om du er stået tidligt op eller gået sent i seng! Eller er du begyndt at gå i søvneEller har en dårlig vane med lige at tjekke forummet, hvis man er på toilettet om natten Re: ItsTime.dk og Vintageure.dk - Black Seal - 02-04-2015 Man kan sagtens starte på en frisk, men hvis man ser på historien de sidste 3 - 4 år, er den svær at se. Der har været mange små opgør og hvorfor skal de blive mindre, når man fletter 2 forums sammen. Det er lidt som at smide benzin på bålet. Men lad os håbe, ville være det mest rigtige at gøre for at opstarten bliver god. Re: ItsTime.dk og Vintageure.dk - KimT - 02-04-2015 Det er klart at det kræver at folk er indstillet på det. Ligegyldigt hvor gode forudsætninger man skaber, bliver det jo aldrig bedre end det brugerne gør det til, ligegyldigt om der er et eller 10 steder man kan dyrke det. Når det så et sagt, gør det jo heller ikke noget at folk er uenige og at der er "små opgør" som du kalder det. Det kan også være med til at gøre det interessant, så længe folk udviser respekt. Re: ItsTime.dk og Vintageure.dk - Daniel - 02-04-2015 KimT Skrev:Skulle vi ikke - istedet for at forvente det værste baseret på gamle erfaringer fra det ene eller andet - prøve at undgå at tage sorgerne på forskud eller at bruge denne tråd til at lufte frustrationer over historik som ingen kan bruge til noget fremadrettet? Uanset om man synes at Urforum, Urdebatten eller div. facebookgrupper har været "håndteret" korrekt eller forkert, så vil tingene nu blive ændret. Tag "ja-hatten" på, se det som en frisk start og lad os sammen benytte lejligheden til at skabe et forum hvor vi hygger os med vores hobby og dyrker denne med glæde og respekt for hinanden. Helt enig. Det er derfor det er du og ikke jeg der skal styre tråde. Det var i et anfald af affekt at jeg kom til at være med til at trække tråden i den forkerte retning. Jeg kender intet, mere end det jeg har kunnet læse mig til her, om hvad der gjorde at opdelingen skete en gang. Jeg ser frem til det nye forum - som der blev sagt, så er et dansksproget forum nok. Og der må gerne være diskussioner med bid i, men jeg håber og tror på at det nye forum bliver et godt og hyggeligt sted at mødes for alle urnørder der vil et spadestik dybere end på fb. Re: ItsTime.dk og Vintageure.dk - Stensbjerg - 02-04-2015 Jeg er en af dem som blev smidt ud af urforum (og så er det jo ingen skam at gå Så vendte jeg tilbage (efter en snak med Frederik) da der var kommet en ny ledelse. På debatten har jeg altid generelt hyldet den frie ledelse stil som Der har været lagt for dagen, Samt den mere moderne tilgang til ur interessen som jeg mente manglede på urforum da debatten startede. Nu lægges tingene sammen hvilke jeg mener er fint, Da ledelse stilen minder meget mere om hinanden i dag, og lader man være med at bære nag over noget Så ligegyldigt som ure så kan jeg ikke se hvorfor der skulle opstå nogle problemer eller "kampe" Life is to short... Re: ItsTime.dk og Vintageure.dk - Stensbjerg - 03-04-2015 Noget nyt om hvornår det "nye samlede" forum starter op. Re: ItsTime.dk og Vintageure.dk - jk - 03-04-2015 Stensbjerg Skrev:Noget nyt om hvornår det "nye samlede" forum starter op. Ifølge nedenstående indlæg: d. 19/4-15 JK http://www.vintageure.dk/desktopdefault.aspx?tabindex=3&tabid=26 |