Urdebatten / Urforum
Speedmaster 60 anniversary model ? - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80)
+--- Tråd: Speedmaster 60 anniversary model ? (/showthread.php?tid=81793)

Sider: 1 2 3 4 5 6

Speedmaster 60 anniversary model ? - cayb - 19-03-2017

Nogle gode bud på hvad Omega viser i kommende uge ( 60th anniversary model)

- Er relancering af 57 modellen ( igen ) syntes dog vi har set den kanin...
- Måske en orange "ultraman" viser ?
- En mørk blå eller grå skive ? det kunne jeg godt tænke mig Icon_hjerte

Alle gæt er velkommen - sjovt om vi kan gætte det.

på Omegas "teaser" (set på IG) ser man en broad arrow - så den er nok med! - måske?

Go Basel uge til alle.

VH

CB

Speedmaster 60 anniversary model ? - KimT - 19-03-2017

Jeg har ingen anelse, men jeg må indrømme at jeg ikke håber der kommer en "reverse panda" Speedmaster, da det vil gøre Speedy Tuesday - som jeg har bestilt - mindre særlig. Men spændende bliver det og jeg lover lidt billeder herinde fra min præsentation hos dem på lørdag:-)

RE: Speedmaster 60 anniversary model ? - cayb - 19-03-2017

en "reverse panda" Speedmaster...

Det kan jeg næsten ikke tro. Det var så godt gået med den Speedy thuesday lansering, at det ville være være tosset at prøve at efterligne den eller gå tæt på.

Uret bliver vel næsten nød til at have en form for visuel 1957 ref!

CB

Speedmaster 60 anniversary model ? - KimT - 19-03-2017

Ja, mon ikke du har ret. Spændende bliver det :-)

RE: Speedmaster 60 anniversary model ? - gmt-geek - 20-03-2017

(19-03-2017, 11:23 PM)cayb Skrev: Nogle gode bud på hvad Omega viser i kommende uge ( 60th anniversary model)

Svært at spå om men spændende bliver det!  Icon_Up

Cay - Husk dog på at det er hele "holy three" der har 60 års fødselsdag så der er mange muligheder....  Icon_blink

Ligesom Kim håber jeg dog ikke at de smider en reverse panda look a like ud da jeg også afventer Speedy Tuesday....

vh. Jon

Speedmaster 60 anniversary model ? - KimT - 20-03-2017

Prøv at tjekke de to teasere på deres Instagram..... og husk lyden. Den ene har tydelige lyde fra et tog og på den anden lyder det som dykkerlyde. Seamaster og Railmaster? Mon ikke der kommer en Speedmaster teaser i morgen, så treenigheden er på plads :-)

RE: Speedmaster 60 anniversary model ? - cayb - 20-03-2017

Ahh - ja selvfølgeligt, jeg havde ikke lyd på IG. Giver langt mere mening at broad arrow er en Rail master - Selvfølgelig Icon_Up og ikke 60th speedyen....

RE: Speedmaster 60 anniversary model ? - gmt-geek - 20-03-2017

Kommer de med Railmasteren så håber jeg virkelig at den bliver med håndsving som originalen!! :-) 

Vh.Jon

RE: Speedmaster 60 anniversary model ? - tg - 20-03-2017

Hvis teaseren viser Railmaster modellen er den ikke med håndsving, der var tydelig automatisk. En ret sjov måde at lave en teaser på, det bliver spændende at se farverne og det samlede udtryk.

Speedmaster 60 anniversary model ? - KimT - 20-03-2017

Ja begge teasere (Seamaster og Railmaster går jeg udfra) er automatik, idet man tydeligt ser en rotor på begge.