Urdebatten / Urforum
Blancpain Tribute to Fifty Fathoms Aqua Lung *MODEMBURNER* - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Blancpain Tribute to Fifty Fathoms Aqua Lung *MODEMBURNER* (/showthread.php?tid=77247)

Sider: 1 2


Blancpain Tribute to Fifty Fathoms Aqua Lung *MODEMBURNER* - Steff_DK - 05-05-2012

Så kom jeg hjem til mit kamera ... beklager at nogle af dem er lidt uskarpe. Fotografi er ikke min stærke side Icon_e_wink

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage


Re: Blancpain Tribute to Fifty Fathoms Aqua Lung *MODEMBURNER* - TioMalo - 05-05-2012

Geee... den er bare stylish - og totalt nedkogt to basics.
Et dykkerur, intet unødvendigt - bortset fra glas bagkassen som jeg ville (måske ?)
lystigt tilgive, når vi har en tribute-udgave at gøre med.
Kan godt lide flightcase´n.
Hvad skal man bløde for én lignende ?
Købte du uret fra ny af eller.... ?
Jeg spørger pga. at jeg er seriøst interesseret (og tror ikke at jeg er den eneste).
Diameter ?

Tillykke !

Hilsen John


Re: Blancpain Tribute to Fifty Fathoms Aqua Lung *MODEMBURNER* - Steff_DK - 05-05-2012

Tio Malo Skrev:Hvad skal man bløde for én lignende ?
Købte du uret fra ny af eller.... ?
Jeg spørger pga. at jeg er seriøst interesseret (og tror ikke at jeg er den eneste).
Diameter ?

Listepris er € 12.090,- og jeg fik den til € 10.500,- købt fra ny ved AD.

Hvis man går efter standard versionen, der er meget lig denne, kan du finde den væsentligt billigere, og så får du også den massive stål bagkasse. Regn med godt € 7.000,- og op for en pæn nylignende ...

Diameteren er 45 mm. Men det føles faktisk ikke så stort at gå med synes jeg.


Re: Blancpain Tribute to Fifty Fathoms Aqua Lung *MODEMBURNER* - willy - 06-05-2012

They make my mouth water Icon_e_wink Willy


Re: Blancpain Tribute to Fifty Fathoms Aqua Lung *MODEMBURNER* - Brian M - 08-05-2012

Superlækkert ur!!!!

Tillykke med det Icon_e_smile


Re: Blancpain Tribute to Fifty Fathoms Aqua Lung *MODEMBURNER* - Avantismo - 08-05-2012

Sindsygt lækkert ur.

Tillykke med det Icon_e_biggrin


Re: Blancpain Tribute to Fifty Fathoms Aqua Lung *MODEMBURNER* - Mads Gjødesen - 08-05-2012

Super lækkert ur. Glasbagkassen ville jeg også helst være foruden, men man kan ikke få alt Icon_e_wink Hvordan er rotoren forresten konstrueret? Man kan ikke se vægtmassen men blot 3 skrueblade som jo ikke kan trække uret op vha. tyngdekraften/bevægelser!?

/Mads


Re: Blancpain Tribute to Fifty Fathoms Aqua Lung *MODEMBURNER* - Kristofferj - 08-05-2012

Mads Gjødesen Skrev:Super lækkert ur. Glasbagkassen ville jeg også helst være foruden, men man kan ikke få alt Icon_e_wink Hvordan er rotoren forresten konstrueret? Man kan ikke se vægtmassen men blot 3 skrueblade som jo ikke kan trække uret op vha. tyngdekraften/bevægelser!?

/Mads

Mon ikke det ene blad er tungere end de andre?


Re: Blancpain Tribute to Fifty Fathoms Aqua Lung *MODEMBURNER* - Jens_phpbb3_import15753 - 08-05-2012

Citat:Mads Gjødesen skrev:
Super lækkert ur. Glasbagkassen ville jeg også helst være foruden, men man kan ikke få alt Hvordan er rotoren forresten konstrueret? Man kan ikke se vægtmassen men blot 3 skrueblade som jo ikke kan trække uret op vha. tyngdekraften/bevægelser!?

/Mads


Mon ikke det ene blad er tungere end de andre?

Det ser ud til på et af billederne, at lidt "havbund" hænger fast på det ene skrueblad..

Det ligner lidt plexiglas, men det er det vel ikke? Ser virkelig fint ud! Tillykke!

mvh jens


Re: Blancpain Tribute to Fifty Fathoms Aqua Lung *MODEMBURNER* - hannover_dk - 08-05-2012

som jeg ser billederne er det ene skrueblad med guldkant - men om det er nok (guld er tungt) til at gøre forskellen kan jeg ikke sige
vh