|
Seiko SKX007/SKX009 konkurrence - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Japanske mærker og micromærker (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=71) +--- Tråd: Seiko SKX007/SKX009 konkurrence (/showthread.php?tid=76426) Sider:
1
2
|
Seiko SKX007/SKX009 konkurrence - Joepete - 06-10-2011 Jeg har nylignende Jubilee lænke til at ligge, som jeg ikke bruger. Post et flot billede eller en god historie om din Seiko SKX007/SKX009, så vinder du lænken Re: Seiko SKX007/SKX009 konkurrence - Joepete - 06-10-2011 Jesper, jeg kender dig jo primært som Rolex mand, så det kunne være spændende at høre, hvorfor du har haft så mange SKX007/SKX009´ere igennem tiden, som du har ? Dine billeder er super flotte, så derfor kunne jeg godt tænke mig historien også - hvis du vil dele den ? Re: Seiko SKX007/SKX009 konkurrence - Kristofferj - 06-10-2011 Hej Jeg købte mig skx007 for ca et år siden, det er nok det ur jeg har gået mest med siden da. Jeg købte det men jeg var på et højskole ophold, jeg har brugt det rigtig meget da jeg arbejdede som skiinstruktør, da det kan holde til det meste, også apres ski:D Dog er min kæreste, som jeg faktisk også mødte på højskolen, også begyndt at gå rigtig meget med det, hun syntes det er ret sejt:D Så det ur betyder rigtig meget for mig, da det altid minder mig om hende og dengang vi begyndte at komme sammen, og selvfølgelig vores rigtig gode vinter i østrig sammen. Så selvom det er et billigt simpelt ur der er produceret i ufattelig mange eksemplarer, og ikke er særlig fint, er det alligevel det ur der betyder mest for mig, da det har været med til en vigtig rejse i mit liv. En rigtig keeper i mine øjen! Her er et par billeder af uret ![]() ![]() Vh Re: Seiko SKX007/SKX009 konkurrence - Kristofferj - 07-10-2011 Super fede billeder Jesper! Re: Seiko SKX007/SKX009 konkurrence - Mr. Korsbek! - 07-10-2011 Super flotte billeder Jesper. Og så sælger du den bare til mig, hvis du alligevel ikke synes den er køn Re: Seiko SKX007/SKX009 konkurrence - KimT - 07-10-2011 Mr. Korsbek! Skrev:Og så sælger du den bare til mig, hvis du alligevel ikke synes den er kønHey, det skulle jeg lige til at skrive........jeg synes den er fed. Re: Seiko SKX007/SKX009 konkurrence - KimT - 07-10-2011 watchfreak2003 Skrev:Tak Torben & Kim.Super
Re: Seiko SKX007/SKX009 konkurrence - Joepete - 09-10-2011 Jeg siger mange tak til de to kombattanter Jesper har taget nogle super flotte billeder, og argumenteret godt for SKX007/009 modellernes fortræffeligheder, og Kristoffer er kommet med en god personlig historie, og det sætter jeg også pris på. Det har derfor været vanskeligt at afgøre dysten. Faktisk har det været så vanskeligt, at jeg har været nødt til at kaste endnu en præmie i puljen, nemlig en ny og ubrugt sort Nato rem fra Timefactors. Jesper vinder med et smalt mulehår konkurrence pga de flotte billeder, så derfor får Jesper lov til at vælge, om han vil have lænken eller Nato remmen. Det håber jeg er i orden, Kristoffer Hav en rigtig god søndag Re: Seiko SKX007/SKX009 konkurrence - Joepete - 09-10-2011 Det er fint, Jesper Re: Seiko SKX007/SKX009 konkurrence - Mr. Korsbek! - 09-10-2011 Tillykke - og som altid John "super good guy" |