|
hobby ud over ure.??? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78) +--- Forum: Off topic (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=81) +--- Tråd: hobby ud over ure.??? (/showthread.php?tid=73143) |
hobby ud over ure.??? - jmj - 02-01-2010 hej drenge . jeg syntes det kunne være spændende at høre ,om i har andre sjove hobbyer end ure. ang. mig selv ,kan jeg sige at jeg er lystfisker, tegner en del , amatør arkæolog, musikere , laver cd'er i polen og er så begyndt at interesser mig for rolex ure. så er det jeres tur. mvh jmj. Re: hobby ud over ure.??? - hannover_dk - 02-01-2010 Du fik to ens indlæg, men er du hurtig inden der er svaret på det andet - så kan du gå ind og slette det, så der kun er et Rejser - andre folkeslag og deres kultur/liv. Global økonomi (lyder højttravende Slægtsforskning Akvariefisk - opdræt/biotoper Sport - helst fodboldt i Fjernsyn og på plads Lange ture i naturen med hunden Musik - mange slags Biografier Forretningsskandaler - NT sagen - Riskjær, Thorsen/Trads - IT comp. o.l. Just to mention a few vh Re: hobby ud over ure.??? - jmj - 02-01-2010 hej drenge . hannover hvordan sletter jeg et indlæg.? det var da også nogle spændende hobbyer , du nævner slægtforskning, det kunne jeg godt finde på at lege med. mvh jmj. Re: hobby ud over ure.??? - hannover_dk - 02-01-2010 jmj Skrev:hej drenge .Ja det med at slette fandt du jo tydeligvis ud af vh Re: hobby ud over ure.??? - jmj - 02-01-2010 hej drenge . hannover sådan et må jeg have fat i, min bestefar var en af landets beste skytter. min tipoldefar var med i 1864(dybbøl) og er nævnt i flere bøger der vil med garanti være mer at finde. man siger som tider at fortiden har indhentet en, det har jeg ikke noget imod. mvh jmj. Re: hobby ud over ure.??? - baun - 02-01-2010 Jagt Hunde - især jagthunde, men også andre og udstillinger konkorencer mv. Hus, sommerhus og haver Penge og privatøkonomi vh Baun Re: hobby ud over ure.??? - ultoman - 02-01-2010 Min tid bliver brugt på: - Single Malt Whisky (fra Skotland) - Biografier og samfunds relaterede bøger. - Fodbold (dog ikke som aktiv) - God mad - Europæiske storbyer (London er favoritten) - og så selvfølgelig familien. Re: hobby ud over ure.??? - RunesS_phpbb3_import15750 - 02-01-2010 Mit fag er jo urmageri, så det tager jo den største del af tiden. Er i lære pt.(Herunder hører også konstruktion, matematik og lign.) - Asetro. Er selv udøvende i blótlauget Heimdals Hird. Dertil hører også at jeg prøver at lære old norrøn, for at have fuldt udbytte af 16 futharken(runer). - Metal musik!! både udøvende og lyttende. Mest de groveste former af black metal, dødsmetal og viking/folk metal. ...og af den gamle skole! Det går meget af min tid med. - Dertil hører også "studie teknik", med inspilning, mix, master osv. - Som en arm ud af urmageriet er maskinarbejde. Dreje, fræse osv osv. - Grafisk arbejde, DTP osv. mest web, men også en smule print. - Filmmageri, mest på den teknisk side. - Naturen! Både gode vandreture, overnatninger osv. men også fluefiskeri. Helst i små vandløb og søer, som gerne er lidt ukendte, det gør det hele meget sjovere! Hvor meget de enkelte ting fylder skifter lidt. Der er skam også andre ting jeg laver her, men det her er det det meste af min tid går med! Re: hobby ud over ure.??? - jacob jensen - 02-01-2010 Ud over ure dyrker jeg biler,bøger (bare ikke fiktion) og så min elskede fodboldklub Liverpool FC som jeg pt har været over at se 2 gange live (der kommer helt sikkert mange flere også motorcykler (dem uden krom) har min interesse desværre får min egen kørt for lidt ellers har jeg almindelig sund interesse for alt hvad der gå ind under livsnydelse det være sig mad,sprit,cigarere og andet Re: hobby ud over ure.??? - jmj - 02-01-2010 hej drenge . fedt at høre at i har andre spændende interesser . det kunne jo være at nogen fra forumet , fik glæde af jeres viden glemte at fortælle at jeg ikke kun dyrker , lystfiskeri, tegner,amatørarkæolog, musikere ,så er jeg også en ivrig pistol skytte og overvejer at tage et jagt tegn, da mine brødre har købt gode jagt områder i norge og sverige ,uden selv at være jægere . mvh jmj. |