Urdebatten / Urforum
Den nye Deepsea - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Rolex og Tudor (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=68)
+--- Tråd: Den nye Deepsea (/showthread.php?tid=70105)

Sider: 1 2 3


Den nye Deepsea - Bent Pallesen - 07-10-2008

Iflg. tidligere indlæg, har jeg forstået at der er megen ventetid på at få en af de nye Deepsea, jeg har idag se det ligge i vinduet hos en forhandler i Odense, hvis nogen skulle være interesseret. Icon_e_biggrin


Re: Den nye Deepsea - Balleby - 09-10-2008

Bent Pallesen Skrev:Iflg. tidligere indlæg, har jeg forstået at der er megen ventetid på at få en af de nye Deepsea, jeg har idag se det ligge i vinduet hos en forhandler i Odense, hvis nogen skulle være interesseret. Icon_e_biggrin

Ja men der står også på skiltet at uret er solgt Icon_e_biggrin

Søren


- Peter - 10-10-2008

Hej

Jeg kan da se at M.C Mortensen i Herning har uret på lager, da det er skrevet her på siden, men jeg tror at man inden for et par måneder kan købe uret under listepris. Icon_e_surprised

MVH Peter


- TioMalo - 10-10-2008

Den var der stadigvæg ved 18-tiden i dag, fredag. Altså, i montréen hos M.C. Mortensen.
Jeg er lidt paf...
Så meget snak om den nye DeepSea, hvor skønt uret er, spekulationer ang. en evt. overpris, ventetid etc.
Og nu, når det kan købes for listepris og uden ventetid, har uret blomstret der bag glasset en lille uges tid, helt uforstyrret.
Meget støj om ingenting ?
J.
PS. Jeg ved, Søren og et - par andre seriøse Rolex aficionados har købt et, men jeg var sikker på at der ville være lidt større tilslutning... (finanskrisen? Icon_e_surprised ?)


- Balleby - 10-10-2008

Tio Malo Skrev:Den var der stadigvæg ved 18-tiden i dag, fredag. Altså, i montréen hos M.C. Mortensen.
Jeg er lidt paf...
Så meget snak om den nye DeepSea, hvor skønt uret er, spekulationer ang. en evt. overpris, ventetid etc.
Og nu, når det kan købes for listepris og uden ventetid, har uret blomstret der bag glasset en lille uges tid, helt uforstyrret.
Meget støj om ingenting ?
J.
PS. Jeg ved, Søren og et - par andre seriøse Rolex aficionados har købt et, men jeg var sikker på at der ville være lidt større tilslutning... (finanskrisen? Icon_e_surprised ?)

Man skal ikke købe for at håbe på en overpris men for at få et fedt ur

Søren


- Sogge_phpbb3_import15729 - 11-10-2008

Balleby Skrev:Man skal ikke købe for at håbe på en overpris men for at få et fedt ur

Søren

Arrhhhh - Søren - Come nu on !! Icon_e_wink


- Balleby - 11-10-2008

Sogge Skrev:
Balleby Skrev:Man skal ikke købe for at håbe på en overpris men for at få et fedt ur

Søren

Arrhhhh - Søren - Come nu on !! Icon_e_wink

Her taler jeg om Deepsea

Søren


- TioMalo - 11-10-2008

Nej, man skal ikke spekulere med prisen, men købe fordi man får et fedt ur.
Netop derfor; hvorfor er uret ikke solgt endnu ? (ingen overpris eller ventetid)
Go´ lørdag - John


- Balleby - 11-10-2008

Tio Malo Skrev:Nej, man skal ikke spekulere med prisen, men købe fordi man får et fedt ur.
Netop derfor; hvorfor er uret ikke solgt endnu ? (ingen overpris eller ventetid)
Go´ lørdag - John

Hvilket ur er ikke solgt????

Søren


- Sogge_phpbb3_import15729 - 11-10-2008

Balleby Skrev:
Sogge Skrev:
Balleby Skrev:Man skal ikke købe for at håbe på en overpris men for at få et fedt ur

Søren

Arrhhhh - Søren - Come nu on !! Icon_e_wink

Her taler jeg om Deepsea

Søren

Oki - så må vi håbe der ikke en eller anden nævenyttig klovn der frister dig med et friskt bud, når det nu er en "keeper".

Nå - ikke mere drilleri - god week-end

Icon_e_wink Sogge