|
Road trip til Amsterdam - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Road trip til Amsterdam (/showthread.php?tid=69980) |
Road trip til Amsterdam - Christian Bentzen - 21-09-2008 Jeg tænkte, at jeg lige vil dele med jer, hvad Danny (Gufle) og jeg har lavet her i weekenden. Situationen er den, at Danny ikke kunne blive dus med sin Sub Lv. Derfor havde han fundet en gut i Naarden i Holland, som godt kunne bruge den. Han havde så et, som Danny godt kunne bruge, så vi tænkte, at vi kunne lave en tur ud. Her ville der så være god mulighed for, at se hvad der var af udvalg både nyt og brugt i Amsterdam. Turen startede fredag ved 18 tiden, og kursen blev da sat mod Naarden. Herunder ”et" par billeder, som fortæller hvad vi har oplevet. Turen ![]() Start ved Danny i hans familie container ![]() Ned gennem DK med flot vejr og Metallica i højtalerne ![]() Danny styrer containeren ![]() Det tog lidt tid at køre, så det nåede at blive mørkt inden vi kom frem ![]() Uden mad og drikke.. Halvvejs måtte vi have lidt til næbbet ![]() Fremme ved hotellet og et hurtigt tabel shot med hvad vi havde på armen ![]() Ind igennem Naarden og på vej til forhandleren ![]() Danny ser på varen, og alt var som det skulle være ![]() Super lækkert ur ![]() Destination Amsterdam ![]() .. Men ikke uden benzin ![]() Fremme ved parkeringskælderen i Amsterdam ![]() Så er det mod Amsterdam Diamond Center ![]() Her var ALT. Utrolig flot butik ![]() Herunder et udpluk af hvad de havde, og hvad vi prøvede ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Squadra'en som jeg prøvede her er bestemt mit næste ur i samlingen ![]() ![]() ![]() Efter Diamond Center tog vi hen til AWC. Også en utrolig flot butik med meget imødekommende personale ![]() Her havde vi en lang snak med dem, om mange af deres vintage ure. Udover vintage, så var de også AD for GO. Hold K. nogle fede ure. Jeg har tit set dem på billeder, men aldrig haft dem i hånden. Deres Sport Evolution har længe været på min top 5, og jeg blev bekræftiget i, at her hører den til. ![]() ![]() Danny prøver en lækker sag. ![]() ![]() Omega var der også ![]() Butikken ![]() ![]() ![]() Herefter gik vi mod "Vintage Wristwatches" Champen ![]() Her prøvede Danny en Heuer, som han bare ikke kunne få af igen ![]() ![]() Vindue ved "Vintage Wristwatches" ![]() Så var dagen ved at være forbi, og turen gik hjemad ![]() Med solen i ryggen ![]() Alt i alt en rigtig god weekend, med masser af gode oplevelser. - Nopanic - 21-09-2008 Wow det kalder jeg en weekend godt brugt. Tak for at dele ud af turen - Seamus_phpbb3_import15747 - 21-09-2008 Ja det var da en weekend som er brugt godt må man sige. Tak for billederne. Thomas - Tukjær - 21-09-2008 Ser ud til at det var en god tur. Tak fordi i gad dele den med vi andre. Måske en tur som kunne gentages...? Men købte i noget? - gufle - 21-09-2008 Tukjær Skrev:Ser ud til at det var en god tur. Tak fordi i gad dele den med vi andre. Ja, jeg fik min JLC master compressor Geographic og en vintage Heuer Bundeswehr som står helt original. - gufle - 21-09-2008 Tukjær Skrev:Ser ud til at det var en god tur. Tak fordi i gad dele den med vi andre. Ja det kunne den måske godt. Christian og jeg har alllerede talt om at lave en tur til Hamborg indenfor overskuelig tid. - Tukjær - 21-09-2008 Gufle Skrev:Tukjær Skrev:Ser ud til at det var en god tur. Tak fordi i gad dele den med vi andre. Lyder dyrt.... - gufle - 21-09-2008 Tukjær Skrev:Gufle Skrev:Tukjær Skrev:Ser ud til at det var en god tur. Tak fordi i gad dele den med vi andre. Det behøver det ikke at være. Man kan jo bare lade være med at købe noget - Tukjær - 21-09-2008 Gufle Skrev:Tukjær Skrev:Gufle Skrev:Tukjær Skrev:Ser ud til at det var en god tur. Tak fordi i gad dele den med vi andre. Næppe...... - Claus_K - 21-09-2008 Ha! fedt nok...I er sq for seje gutter! ...ser virkelig ud til at I havde en go' tur |