|
Ventetid på nyt Panerai - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Panerai og Anonimo (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=72) +--- Tråd: Ventetid på nyt Panerai (/showthread.php?tid=58131) Sider:
1
2
|
Ventetid på nyt Panerai - JacobNielsen - 03-09-2012 Hej Jeg skrev herind den anden dag ang. brugtpriser på nogle af basismodellerne, og fik et rigtigt godt svar fra Claus. Her i løbet af weekenden blev jeg dog enig med mig selv om, at jeg ville fremskynde købet ved at købe et nyt ur. Turen gik derfor ind til Klarlung i dag med store forventninger til få at stillet købelysten. Jeg fik fin og venlig betjening, men måtte gå derfra med uden nyt ur på armen Er der nogen der har erfaring med tilgænglighed eller ventetid hos de større AD'er f.eks i Tyskland eller Schweiz? Mvh Jacob Ventetid på nyt Panerai - berg - 03-09-2012 Jeg skal til BERLIN på onsdag, sig til hvis jeg skal tage et med hjem til dig! :) Re: Ventetid på nyt Panerai - Claus Tukjær - 03-09-2012 Jeg ved hvor du kan finde et brugt Pam 176 Re: Ventetid på nyt Panerai - JacobNielsen - 15-09-2012 En lille update. Europa ser ud til at være mere eller mindre støvsuget for entry level PAM, og hos de fleste AD venter de ikke at få 000 eller 005 før i det nye år, flere steder melder at det bliver marts-maj 2013 før de får ure til deres lange ventelister(et sted mente de, at jeg ville kunne få mig et ur omkring juletid næste år). Det ser dog ud til at det lykkes at finde mig at finde en AD der har nogen gode forbindelse i Panarais hovedkontor, de har ihvertfald sat himmel og jord i bevægelse for at få skaffet mig et 000, alternativt et 005, så jeg går og håber at høre fra dem snarest med en dato hvornår uret lander hos dem. Så skal der bare bestilles et par flybillter+hotel, da forhandleren også ligger et sted der er meget velegnet til en god forlænget weekend med fruen Hold da op hvor jeg glæder mig, det er meget bedre end barndommens forventning til juleaften /Jacob Re: Ventetid på nyt Panerai - KlausM - 15-09-2012 Det giver hele oplevelsen et ekstra pift ved at skulle til udlandet med ophold for at hente det God tur! Mvh Klaus Re: Ventetid på nyt Panerai - Miwes - 15-09-2012 Held og lykke med jagten på dit drømme ur....det er så fedt at jagte ure Vh. Michael Re: Ventetid på nyt Panerai - Amehlbye - 17-09-2012 Du kan sagtens vente 2 år hos forhandler a men du kan også være heldig Jeg er skrevet op hos klarlund og ikke under 2 år på modellen Ventetid på nyt Panerai - berg - 17-09-2012 Imponerende at i kan klare at vente... Jeg bliver for utålmodig! ;) Hvorfor køber i ikke bare brugt? Re: Ventetid på nyt Panerai - Amehlbye - 17-09-2012 berg Skrev:Imponerende at i kan klare at vente... Jeg bliver for utålmodig! ;) Personligt, ville jeg have oplevelsen af at sidde i en butik og købe nyt - Her på den model jeg er skrevet op til, findes endnu ikke brugt Ventetid på nyt Panerai - berg - 17-09-2012 Amehlbye Skrev:det kan jeg godt forholde mig til! ;)berg Skrev:Imponerende at i kan klare at vente... Jeg bliver for utålmodig! ;) Hvilken model er du skrevet op til? |