23-05-2026, 09:01 PM
Lang historie kort - min bror og jeg greb chancen og brugte en dag ved Como søen på at se på smukke biler.
Arrangementet er en del af Concorso d’Eleganza, der bliver holdt på det fantastiske Villa d’Este hvor ca 60 af de vildeste vintage’ og specialbiler stiller op til konkurrence. Det er en begivenhed sponspreret af BMW og Lange & Sôhne. Det er nok noget af det vildeste man kan se mht. biler.
https://en.wikipedia.org/wiki/Concorso_d...a_d%27Este
Det hele foregår i den lille by Cernobbio ved Como-søen. Mens det vildeste foregår på Villa d’Este, så er der en mere tlgængelig udstilling lige nede af vejen på Villa Erba. Det betyder så også at de vildeste biler kører gennem byens ensporede hovedgade hele tiden. Det er en weekend, hvor Ferrarier ender med at være almindelige og kedelige, tro det eller ej.
Nå, på Villa Erba finder ,am en god blanding af biler fra de mere almindelige til ting fu ikke ser hver dag. Dertil kommer et auktionsområde hvor nogle af de vildeste bilerbliver solgy om søndagen.
I år var der desuden en markering af BMW M3s 40 års jubilæum. Så der var en god stak af dem.
At dethele foregik i højt solskin ved bredden af Como søen gjorde det hele endnu mere fantastisk.
Min bror og jeg besluttede at vi kommer igen næste år - og vi har lidt større ambitioner. Ld os se om det lykkes. I prprøvese vi at komme ind i den fine del via en kontakt til Langes CEO, men det gav ikke pote. Lad os se hvad vi finder på ;-)
Og ja, havde selvf. et Lange på armen, mit 1815 Thin Honeygold og min bror havde også lidt hardware med.
Claus
Nu tilbillederne











































Sent from my iPad using Tapatalk
Arrangementet er en del af Concorso d’Eleganza, der bliver holdt på det fantastiske Villa d’Este hvor ca 60 af de vildeste vintage’ og specialbiler stiller op til konkurrence. Det er en begivenhed sponspreret af BMW og Lange & Sôhne. Det er nok noget af det vildeste man kan se mht. biler.
https://en.wikipedia.org/wiki/Concorso_d...a_d%27Este
Det hele foregår i den lille by Cernobbio ved Como-søen. Mens det vildeste foregår på Villa d’Este, så er der en mere tlgængelig udstilling lige nede af vejen på Villa Erba. Det betyder så også at de vildeste biler kører gennem byens ensporede hovedgade hele tiden. Det er en weekend, hvor Ferrarier ender med at være almindelige og kedelige, tro det eller ej.
Nå, på Villa Erba finder ,am en god blanding af biler fra de mere almindelige til ting fu ikke ser hver dag. Dertil kommer et auktionsområde hvor nogle af de vildeste bilerbliver solgy om søndagen.
I år var der desuden en markering af BMW M3s 40 års jubilæum. Så der var en god stak af dem.
At dethele foregik i højt solskin ved bredden af Como søen gjorde det hele endnu mere fantastisk.
Min bror og jeg besluttede at vi kommer igen næste år - og vi har lidt større ambitioner. Ld os se om det lykkes. I prprøvese vi at komme ind i den fine del via en kontakt til Langes CEO, men det gav ikke pote. Lad os se hvad vi finder på ;-)
Og ja, havde selvf. et Lange på armen, mit 1815 Thin Honeygold og min bror havde også lidt hardware med.
Claus
Nu tilbillederne











































Sent from my iPad using Tapatalk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)