Laangt fravær, men interessen er der endnu
Og engang i det tidlige forår fik jeg et flip (da jeg er +60 må jeg godt forsøge med lidt guld) og købte denne GMT i twotone everose guld, ganske godt tilpas med købet. Her er et enkelt billede İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Ahh, den er fed - og velkommen tilbage !! Icon_party Icon_party
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • KOP
Svar
Pænt ur, selv bliver jeg 60 i år og er endnu ikke kommet til rød guld, men klart et tillykke med uret
Svar
(18-10-2025, 01:35 PM)aammat Skrev: Pænt ur, selv bliver jeg 60 i år og er endnu ikke kommet til rød guld, men klart et tillykke med uret

Bare vent til du er + 60, så ser du lyset

[-]
  • Michael F
Svar
Tillykke med uret. Den er ret fed.

Jeg er også selv, ved at erhverve mig mit første
guld ur.

Sendt fra min SM-S911B med Tapatalk
Svar
Jeg har skam set lyset i mindst 15 år og vel nok længere, da Omega'et nedenfor er et arvestykke fra min bedstefar. Men såvel lommeuret som GMT'en er købt for omkring 15 år siden, da jeg var lige først i halvtredserne, DateJust'en nok omkring 5 år senere. Og de bliver naturligvis alle brugt ved passende lejligheder.

İmage

/Bjørn
[-]
  • doxa300, KOP, OleJ, PHO
Svar
(22-10-2025, 02:38 PM)bjorn_e58 Skrev: Jeg har skam set lyset i mindst 15 år og vel nok længere, da Omega'et nedenfor er et arvestykke fra min bedstefar. Men såvel lommeuret som GMT'en er købt for omkring 15 år siden, da jeg var lige først i halvtredserne, DateJust'en nok omkring 5 år senere. Og de bliver naturligvis alle brugt ved passende lejligheder.

İmage

/Bjørn

Ja en vintage DateJust eller DayDate i 18k på rem kunne godt friste eller et vintage Constellation som jo er mere overkommeligt

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)