Ur til ni-årig dreng
#1
Hej,

Hvad køber man af ur til en ni-årig. Optimalt tænkte jeg på noget baby-g, men synes de er lidt dyre.
Kriterier:
- Jeg vil helst ikke over 500kr
- gerne analog visning (visere), men gerne kombineret med noget digi
- ikke for stort, dvs. nok ikke over 37-38mm

Tak for input

Mads-Jacob


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#2
Tror det bliver svært i den størrelse hvis det skal være en kombi.

Jeg ville vælge side og gå efter Casio eller evt Suunto begge er = kvalitet så burde det være muligt inden for 500 kr grænselandet (vi er i tilbuds sæsonen)

Jeg har selv både et Suunto og et Casio jeg er mest til Suunto bla. Fordi de for mig er mest bruger venlige og har et godt lys når det skal aflæses i mørke.

God jagt.

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#3
Flikflak fra swatch er fine ure til børn, min datter på 6 er glad for hendes på trods af hum ikke kan klokken endnu.

Sendt fra min SM-G991B med Tapatalk
[-]
  • MichaelA
Svar
#4
Du kan sagtens gå efter et af de alm. G-Shock - min datter har gået med et siden hun var 8. Det er bare cool at gå med en stor klokke. De har en del med både analog og digital som du ønsker.....
Svar
#5
Man kunne også finde et "gammelt" ur som det Apple watch fra 1995, som jeg købte til min datter og ja....det er total retro men et sjovt ur og i dag er hun så voksen men tænker da på at sætte et batteri i og give det til mit barnebarn....blot for at sige at det ikke skal være sprit nyt Icon_blink

Mange herinde kender sikkert dette farverige ur, ellers er her et lille klip

https://youtu.be/KYrpfmRX1GM
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#6
Mit forslag er også swatch - du kan bestille dem med navn på remmen i et hav af variationer.

/Bjørn
Svar
#7
Jeg tænker Casio F-91W


Svar
#8
Tak for gode bud. Jeg tror godt, det kunne blive noget swatch


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)