Ændring på forum
#21
(23-12-2021, 01:26 AM)Larsb Skrev: Måske skal vi have en OT tråd om hatte

God hukommelse, Lars!

/Bjørn
[-]
  • Larsb
Svar
#22
(25-12-2021, 10:49 PM)aammat Skrev: Håber ikke at afspore denne meget vigtige tråd, men hvilken mc har du købt @onkeldunkel..
Tilbage til tråd emne..
Jeg er en af dem som nyder et dansk forum hvor jeg kan læse mere om hvad jeg ikke ved, som tool ure tråde, og få en masse inspiration til hvad mit næste ur eller ur produceret skal være.. Som ikke Facebook bruger mener jeg at der er et behov for et mere "lukket" forum for erfarne og Os mindre erfarne..
Som mange andre glemmer jeg at påskønne alt det arbejde som du, Kim, og andre lægger i dette forum for at jeg kan hygge mig med at læse spændende indlæg, så mange tak.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk


Jeg har bestilt den opdaterede 2022 model af BMW’s K1600B :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#23
(26-12-2021, 02:13 AM)onkeldunkel Skrev: Jeg har bestilt den opdaterede 2022 model af BMW’s K1600B :-)
Sent from my iPhone using Tapatalk

Fedt, så skal der ædes nogle kilometer Icon_Up

Det er også mc´er der tager mest af min "hobby-tid" 
Urinteressen ligger som tidligere nævnt i dvale i øjeblikket, men hvem ved hvad fremtiden byder på. Mon ikke det ud af det blå blusser op igen på et tidspunkt.
Svar
#24
Jeg leger med en Ducati 916 og der er flere af os som nyder mc/ur kombinationen
Flytter til en ny tråd så vi undgår en afsporing..

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Svar
#25
Ja, præcis - jeg glæder mig helt vildt :-). Og jeg tænkte nok det var mc'er der havde "overtaget" :-)

Vi må lave et mini-mc/ur-træf på et tidspunkt :-)

(26-12-2021, 08:42 PM)KimT Skrev:
(26-12-2021, 02:13 AM)onkeldunkel Skrev: Jeg har bestilt den opdaterede 2022 model af BMW’s K1600B :-)
Sent from my iPhone using Tapatalk

Fedt, så skal der ædes nogle kilometer Icon_Up

Det er også mc´er der tager mest af min "hobby-tid" 
Urinteressen ligger som tidligere nævnt i dvale i øjeblikket, men hvem ved hvad fremtiden byder på. Mon ikke det ud af det blå blusser op igen på et tidspunkt.
[-]
  • cfnissen
Svar
#26
"Vi må lave et mini-mc/ur-træf på et tidspunkt :-)"
Det lyder helt optimalt, lidt hk og let bagage da ure passer i lommen..
Håber flere er med på ur/mc kombinationen, nyt tiltag og så vi har noget at se frem til

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#27
Hej alle,

Jeg venter feedback fra Thomas (fra crono.dk) og vender tilbage. Jeg kommer måske til at spørge om lidt hjælp, men jeg vil gøre, hvad jeg kan for at vores hygge forum kommer til at bestå.

/Bjørn.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)