Tre nye Patek - hands on
#21
Den helt rigtige side ud for et Journe Icon_drool
[-]
  • cfnissen
Svar
#22
Tak for dine fine billeder Claus. Godt at du holder liv i urdebatten. Jeg lover at hvis jeg bliver VIP inviteret hos De Bethune skal jeg nok også smide et par billeder.......

Det er da fede ure - specielt kan jeg godt lide 5204 - mest pga det fine værk - MEN MEN MEN med 2mill i hånden var der bare så meget andet. Jeg tænker at de fleste drømme kunne gå i opfyldelse. Med lidt held lander jeg en brugt Datograph, en brugt PP3940, en brugt Fifty-phantom og dertil en vintage sportsvogn og har stadig penge til nogle weekend ophold hvor jeg IKKE vill skænke 5204 en eneste tanke og har stadig mulighed for at tage det rigtig ur på til den rigtig lejlighed ( tænker at en Blancpain gør sig bedre på stranden end en 5204 ).

Dette er IKKE et surt opstød - for Claus keep the pictures coming - det er så fedt at du er vores mand på stedet. Blot lidt perspektivering herfra
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#23
(19-11-2021, 11:46 AM)mojohe67 Skrev: Tak for dine fine billeder Claus. Godt at du holder liv i urdebatten. Jeg lover at hvis jeg bliver VIP inviteret hos De Bethune skal jeg nok også smide et par billeder.......

Det er da fede ure - specielt kan jeg godt lide 5204 - mest pga det fine værk - MEN MEN MEN med 2mill i hånden var der bare så meget andet. Jeg tænker at de fleste drømme kunne gå i opfyldelse. Med lidt held lander jeg en brugt Datograph, en brugt PP3940, en brugt Fifty-phantom og dertil en vintage sportsvogn og har stadig penge til nogle weekend ophold hvor jeg IKKE vill skænke 5204 en eneste tanke og har stadig mulighed for at tage det rigtig ur på til den rigtig lejlighed ( tænker at en Blancpain gør sig bedre på stranden end en 5204 ).

Dette er IKKE et surt opstød - for Claus keep the pictures coming - det er så fedt at du er vores mand på stedet. Blot lidt perspektivering herfra

Hej Morten - tak for rosen. Og no worries, det bliver ikke taget som kritik at dine præferencer trækker dig i en anden retning. Jeg tror du efterhånden også kender mine…

Så din alternative måde at bruge de 274.000 Cocio på er faktisk også mere mig! Jeg ville overveje en anden Journe ved siden af Datographen, men ellers er vi på samme kurs.

Det dækker jo over et interessant spørgsmål: Under forudsætning af at man havde 2,2 mio DKK stående til fri afbenyttelse OG man havde dækket sine øvrige behov, hvad ville så være grunden til at man købte 5204?

Claus

Svar
#24
At man har alt for mange penge, brug for show off og ikke den store viden om ure Icon_smil
Svar
#25
Se det første afsnit af tv serien "Succession", den forklarer meget godt hvorfor nogle vil have et dyrt PP og andre ikke.

Sendt fra min SM-G991B med Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)