Klarlund EXPO 2021
#1
Nogen der var med? Var det godt? Er der lidt billeder derfra?
Svar
#2
Jeg var der søndag, dog kun kort. Der var igen, alt for mange mennesker, til at være hyggeligt (for mig)! Jeg samlede lidt kataloger sammen, så på Nomos og et nyt Tudor med faste lugs. Det var fine ure! Der var også en stand med pre-owned ure som Klarlund sælger, men dem kunne jeg ikke rigtigt komme til at se, grundet mængden af interesserede. For mig var det et hurtigt hit-and-run.....

Jo for resten, så skete der en rigtig fin ting for mig: Min gamle ven Younes, som har en lige urbutik på Amagerbrogade, "mistede" jeg for nogle år siden, idet han blev headhunted som urmager til et større urmærke, i Canada. Og så sad han da lige der, og er netop begyndt som urmager hos Klarlund! Stor gensynsglæde!!
Svar
#3
Jeg var der lørdag, men fik ikke taget så mange billeder. Jeg synes ikke trængslen var så slem, men der var da en del mennesker. Den nye GO Sennator perpetual calendar med laksefarvet skive var nok min favorit sammen med en fantastisk IWC Le Petit Prince Tourbillon. I den mere realistiske ende er jeg ret vild med den nye big pilot i 43mm.

Nomos er jo altid interessant, men den, der havde deres nyeste ur med ny lænke, var blevet hjemme i Tyskland sammen med uret i coronakarantæne.

VC skuffe lidt ved ikke at have deres Americaine 1921 med.

Min svigersøn fik kigget på en n, blå Tudor, som jeg da egentlig godst kan forstå er spændende. Der er ventetid og den er svær at finde i forretningerne, så den var vigtig at få kigget på.

Alt i alt nogle hyggelige timer.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • cfnissen
Svar
#4
Tak for tilbagemeldingen. Så vist lidt som det plejer at være.
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)