Escapement Time
#21
Før var jeg reelt kun til lænke på mine ure,
I dag er der rem eller Nato på alle mine ure så der har jeg pt lavet et skift.

Jeg syntes at remme i mange farver og struktuer passer til den hvide skive urets lay out.

Jeg har en lys cognac farvet og en mørkere lidt nødde farvet begge med alligator struktur til mit DB og de virker begge super (syntes jeg)

Men dem der allerede er vist i mere pang farver virker også så du kan gå mange veje

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • pbr
Svar
#22
Det er sjovt med remme ………. ganske ofte er det “the strap that makes the watch” - ikke omvendt
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#23
(23-10-2021, 01:14 PM)cfnissen Skrev: Klart remmen (men jeg er jo notorisk ikke til lænker).

Måske en rem i en ‘koldere’ farve kunne være flot? Fx.

Så ankom remmen fra Delugs - tusind tak for tippet, Claus 

Kvaliteten er fantastisk og det tog kun en lille uge fra Singapore med DHL express.

Jeg bestilte remmen på et butterfly spænde, men har dog et foldespænde på vej fra Tyskland. De er nemmere at håndtere


İmage

İmage
İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen, En_Nissen
Svar
#24
(27-10-2021, 04:49 PM)pbr Skrev:
(23-10-2021, 01:14 PM)cfnissen Skrev: Klart remmen (men jeg er jo notorisk ikke til lænker).

Måske en rem i en ‘koldere’ farve kunne være flot? Fx.

Så ankom remmen fra Delugs - tusind tak for tippet, Claus 

Kvaliteten er fantastisk og det tog kun en lille uge fra Singapore med DHL express.

Jeg bestilte remmen på et butterfly spænde, men har dog et foldespænde på vej fra Tyskland. De er nemmere at håndtere


İmage

İmage
İmage


Den tager jeg gerne æren for Det er sgu flot!!! Og ja, de laver gode ting.

Fedt at se

Claus


Sent from my iPhone using Tapatalk

[-]
  • pbr
Svar
#25
Det holder 100

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen, pbr
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)