Dubey & Schaldenbrand Caprice
#11
(06-10-2021, 04:48 PM)En_Nissen Skrev: Super flot ur, og et mærke jeg aldrig rigtig har dyrket. Nogle flotte art deco designs de har.

Der er jo også et stykke tid til du bliver morfar  Icon_lol
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • En_Nissen
Svar
#12
(05-10-2021, 03:12 PM)Miwes Skrev: Først tusind tak for jeres indlæg og nyder lige at få jeres input  Icon_Up

Når jeg kalder uret et morfar ur, så er det blot opstået som du sikkert også har gættet det, en lille joke og i vores familie hvor jeg så tit har vist et dykker ur frem, så var kommentaren med disse ure...nå så, har du fået et rigtig morfar ur og jeg knus elsker at være så heldig at blive morfar og ikke mindst er jeg så glad for disse fantastiske ure.

Uret her er noget af det smukkeste jeg endnu har købt og så er prisen bare helt rigtig.

Ps. Willy jeg er ikke helt sikker på hvilken caliber der ligger i uret, men regner med det er et modificeret ETA....ellers tak for historien og kan det passe at JONATAN GIL er manden der i dag køre butikken.
https://www.europastar.com/magazine/high...g-man.html
I think you have got a very beautiful watch,and its a piece of history.I always admired this lady
and the way she built her watches. Icon_Up
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#13
Tak Willy

Håber da stadig at Gil kan forsætte med at holde dette brand på en sund kurs og de stadig vil holde en god kvalitet, men spændende at læse Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • willy
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)