Logo
#1
İmage
Er der nogen der kender dette logo


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#2
Jeg kender ikke logoet, men det ligner et dårlig Rolex logo. Uden logo ligner designet et Movado ur.
Svar
#3
Hej

Hvordan ser bagsiden ud ?
Svar
#4
(16-09-2021, 05:54 AM)tg Skrev: Jeg kender ikke logoet, men det ligner et dårlig Rolex logo. Uden logo ligner designet et Movado ur.


Tak for svar
Jeg tror at det er et Private Label og uret er importeret til Danmark med dette logo


Sent from my iPhone using Tapatalk

(16-09-2021, 07:05 PM)Esni Skrev: Hej

Hvordan ser bagsiden ud ?


İmage
Urværk : Unitas cal 6565


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#5
Hej

Ligner ikke umiddelbart et vintage ur. Kan muligvis være en kopi som er lavet for at ligne vintage. Skriften og grovheden på bagkassen ligner ikke helt noget fra dengang.
Værket kan være en klon af et originalt unitas. Er der en hvid plastik spacer mellem værk og kasse ? Evt billede af værk.
Svar
#6
(16-09-2021, 07:33 PM)Esni Skrev: Hej

Ligner ikke umiddelbart et vintage ur. Kan muligvis være en kopi som er lavet for at ligne vintage. Skriften og grovheden på bagkassen ligner ikke helt noget fra dengang.
Værket kan være en klon af et originalt unitas. Er der en hvid plastik spacer mellem værk og kasse ? Evt billede af værk.


İmage
Jeg har to ure med samme logo
Jeg tror ikke at det er et klon eller kopi ur men et Private Label ur importeret til Danmark af en urmager eller grossist


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#7
Det kan jeg godt se. Vi må lade det blive i det uvisse indtil videre.
Svar
#8
(16-09-2021, 09:32 PM)Esni Skrev: Det kan jeg godt se. Vi må lade det blive i det uvisse indtil videre.


Ja , det er ikke altid lige let at finde oplysninger om ukendte logoer
Tak for hjælpen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#9
Hvor har du fundet urene ?
Svar
#10
(16-09-2021, 09:42 PM)Esni Skrev: Hvor har du fundet urene ?


Købt på loppemarked her i Danmark
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)