Nyt ur - Furlan Marri
(31-08-2021, 10:14 PM)Stensbjerg Skrev:
(31-08-2021, 07:31 PM)mikkelbl Skrev:
(31-08-2021, 02:42 PM)Stensbjerg Skrev: Det eneste jeg kunne blive træt af her
(hvis jeg tillod det)
Er dem som stiller sig til dommer over for andre hvad der er god og dårlig stil.

Jeg har det sådan at så længe man ikke misbruge andres navn / logo så kan jeg ikke se noget forkert, hvis det er det rigtige ur for dig så,  go for IT.

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk

Patent- og Varemærkestyrelsen vil bestemt ikke give dig ret i den betragtning.
Måske du lige skal læse ind på hvad varemærke beskyttelen dækker..

Det var nemlig derfor jeg skrev navn/logo
Patent er anden sag, men mig bekendt er der ikke nogen der har patent på et mekanisk ur med chronograf...

Du vrøvler
Svar
Smagsdommer 1 har talt,
Hvis du ser efter tror jeg godt skråremmen kan strammes et hul eller to mere..

Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(01-09-2021, 05:32 PM)Stensbjerg Skrev: Smagsdommer 1 har talt,

Så så, kan vi lige få lidt ro på her! Uenighed er OK, meeeen, der må være nogle voksne tilstede!
[-]
  • cfnissen, KOP
Svar
Hyler som de ulve jeg er iblandt,
Men jeg er ude.

Endnu en gang tillykke med uret Claus,
Jeg håber det er en keeper.

Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
(01-09-2021, 08:16 PM)Janus2312 Skrev:

Så så, kan vi lige få lidt ro på her! Uenighed er OK, meeeen, der må være nogle voksne tilstede!

Synes nu ikke Stensbjerg er den, der er galt på den her. 

Mvh Jens

Synes nu ikke Stensbjerg er den, der er galt på den her. 

Mvh Jens
Svar

What a ridiculous comment to make.Grown up people do not need anyone who thinks
they are a school teacher to meddle in a discussion.Especially one who comments
afterwards on the side he takes.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Altså helt ærligt, ordet "skråremme" giver både dårlige associationer og en dårlig smag i munden.... Hold nu helt kæft, det er jo "bare" ure vi taler om! Vi skal ikke gøre folk til nazi´er eller lignende, bare fordi de køber et ur man bliver glad for...... Jeg synes om gode holdninger til diverse mærker, "hommage" o.s.v., men jeg syntes virkelig det er trist hvis vi skal begynde at blande skråremme, høje støvler o.l. ind i ligningen! Det er da slet ikke nødvendigt, så det er bare det min kommentar går på.
Svar
(02-09-2021, 07:43 PM)Janus2312 Skrev: Altså helt ærligt, ordet "skråremme" giver både dårlige associationer og en dårlig smag i munden.... Hold nu helt kæft, det er jo "bare" ure vi taler om! Vi skal ikke gøre folk til nazi´er eller lignende, bare fordi de køber et ur man bliver glad for...... Jeg synes om gode holdninger til diverse mærker, "hommage" o.s.v., men jeg syntes virkelig det er trist hvis vi skal begynde at blande skråremme, høje støvler o.l. ind i ligningen! Det er da slet ikke nødvendigt, så det er bare det min kommentar går på.

Det er jeg helt enig i. Må tilstå, at jeg også læste det som remmen på en spændetrøje, der skulle spændes ind. Ikke at det nødvendigvis hjælper noget men har dog ikke de modbydelige historiske konnotationer. 
Min kommentar gik på, at jeg ikke synes Stensbjerg langede ud først her. Det var der en anden, der gjorde. 
Tilbage til urene.
Mvh Jens
[-]
  • cfnissen
Svar
(02-09-2021, 07:43 PM)Janus2312 Skrev: Altså helt ærligt, ordet "skråremme" giver både dårlige associationer og en dårlig smag i munden.... Hold nu helt kæft, det er jo "bare" ure vi taler om! Vi skal ikke gøre folk til nazi´er eller lignende, bare fordi de køber et ur man bliver glad for...... Jeg synes om gode holdninger til diverse mærker, "hommage" o.s.v., men jeg syntes virkelig det er trist hvis vi skal begynde at blande skråremme, høje støvler o.l. ind i ligningen! Det er da slet ikke nødvendigt, så det er bare det min kommentar går på.

Different people and different opinions,its nothing more.The world would be a very
boring place if we agreed on everything.
No body was calling anyone a Nazi or anything like that.You are entitled to your
opinion,please let others have theirs,and without the silly comments about them.
If i think its bad taste to wear a copy,that is just my opinion.
I do not need some stupid comment about intolerence or Nazi tendencies.

(02-09-2021, 08:25 PM)Jens Skrev:

Det er jeg helt enig i. Må tilstå, at jeg også læste det som remmen på en spændetrøje, der skulle spændes ind. Ikke at det nødvendigvis hjælper noget men har dog ikke de modbydelige historiske konnotationer. 
Min kommentar gik på, at jeg ikke synes Stensbjerg langede ud først her. Det var der en anden, der gjorde. 
Tilbage til urene.
Mvh Jens
Jacob is a big boy,and well able to defend himself.Often it is people who
do not keep to the subject in a debate,who create the problems with silly
comments.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Ja ja, den er god med dig Willy! Jeg syntes jo bare, at uanset hvad, så bør vi tale om remme, nato-remme, læderremme o.l. men jeg har da endnu ikke hørt om skråremme til et ur? Og det er vel ure vi diskuterer herinde? Og du må hjertens gerne kalde mine kommentarer for "silly", men du bør da vide, at ordet skråremme giver associationer til noget helt, helt andet, end ure?
[-]
  • willy
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)