SOTC sommer ed. 21.
#1
Syntes det er et stykke tid siden,
Så jeg tænker der må være nogle der ligger inde med opdateringer.

Hos mig er der dog ikke de store ændringer, ud over mit Tuna som landede i foråret, så min pack ser således ud.

Quartz Seiko.
Suunto Core all Black.
Yema Blue Lagoon.
Seiko Tuna Ref. SBDB013
Dornbluth 99.1 42mm Stensbjerg ed. İmage

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#2
Jeg leger med.

Nytilkomne over det seneste års tid+

Lange 1 191.028 - et af mine grails
İmage

IWC Flieger Doppelchronograph 3713 - en klassiker jeg bare måtte eje.

İmage

JLC Extreme LAB 2 - en amden grail, der er landet for nylig. Når JLC ruller ærmerne op for at vise hvad de kan.
İmage

Hamilton Cape-Horn. Et klassisk 70er dykker ur i supercompressor-kasse. Elsker de der compressor ure.
İmage

Og et mere for-sjov-ur Unimatic U2-F
İmage


Ud er røget to JLC Master Control (Hometime og Geographic), et JLC Memovox, et Tudor Black Bay Broze Bucherer, et Tissot og mit elskede JLC Navy Seals Alarm.

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
#3
Du er for vild Claus Icon_party
samte nogle lækkerier du har landet og lagt sammen med dit andet i boxen Icon_drunken
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
#4
(02-07-2021, 10:02 PM)Stensbjerg Skrev: Du er for vild Claus Icon_party
samte nogle lækkerier du har landet og lagt sammen med dit andet i boxen Icon_drunken

Hmmm. Ja, det er solid hardware der er kommet ombord. Jeg har været heldig at kunne gøre det. 

Men det har også taget lidt ændringer i min tilgang til min samling. Jeg har haft rigtigt svært ved at sælge for at finansiere skiftet. På en eller anden måde, så var det mange gode minder jeg skulle skille mig af med.

For udenforstående er det klart #firstworldproblem men jeg tror flere af os herinde har eller har haft samme overvejelser. 

Set bagud er jeg rigtigt glad for at jeg tog springene. Sikke nogle ure, der er kommet ombord. 

Claus

[-]
  • MichaelA
Svar
#5
Jeg er kæmpe fan af dine ure og din tilgang til urhobbyen.
Mvh Kim 
[-]
  • cfnissen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)