Jaguar Hybrid J888 Erfaringer ?
#1
Hey alle

Jeg vil gerne hører om nogen herinde har erfaringer med Jaguar hybrid J888 uret?.
Jeg har prøvet og google test og anmeldelser, men det er meget lidt jeg kan finde, og det er meget få folk som egentlig snakker om dette ur, hvilket holder mig lidt tilbage fra og købe det.
Årsagen til min nysgerrighed, er fordi det er et analog ur med indbygget bluetooth som opretter forbindelse til ens mobil, og det er begrænset med hvad den kan, men det jeg søger kan uret. Nemlig have skridttæller, komme med notifikationer i form af vibrationer når ens mobil ringer eller modtager sms osv. 
Havde overvejet og købe et Garmin Fenix 5 (pga. holdbarhed og bl.a. safir glas) men frygter at alle de funktioner til træning, triatlon, motion og har indbygget kort osv. ville være overkill i forhold til hvad jeg skal bruge den, og J888 uret har det jeg søger.
Men er også typen som er meget påpasselig med hvad jeg køber, og hæfter mig ved test og anmeldelser og på den måde omtale af produkter, og i dette tilfælde er der nærmest meget få ting omkring dette ur.


- Elholm
Svar
#2
Jaguar er ikke et mærke der normalt er på radaren her inde, så jeg tror du får svært ved at få feedback på det.

TAG Heuer er kendt for at lave bluetooth forbundet ure.
Svar
#3
Okay mange tak, jeg kigger på TAG Heuer :-).
Svar
#4
Hvis du gerne vil have et ur som ligner et rigtigt ur, er det da et godt bud.
Svar
#5
Withings Scanwatch kunne også være interessant hvis du vil have et smartwatch der ligner et "almindeligt" ur.
mvh
Jeppe
Svar
#6
Det behøver ikke og skal ligne et almindeligt ur - det bare alle de funktioner som nogle sports ure har, som jeg syntes er overkill i forhold til hvad jeg skal bruge, altså at man kan se maps til vandreture, funktioner til at kunne lave triatlon osv.
Det bare mere at der skal være safir glas i og at den på den måde er holdbar. Men TAG Heuer er noget jeg vil holde øje med.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)