Så er ventetiden ovre.
#11
Stort tillykke med uret og så dejligt at se noget lidt anderledes Icon_Up Icon_flag Icon_flag Icon_flag
[-]
  • Larsb
Svar
#12
Tillykke med det flotte ur!

Der er altså noget over sådan er ur, med så meget hånd finish. Jeg er helt sikker på det er alt ventetiden værd!
[-]
  • Larsb
Svar
#13
Mange tak alle sammen. Ja, det er lidt anderledes, og så er det godt, at vi har forskellig smag. Jeg blev bare vildt betaget af uret.

(11-03-2021, 10:06 AM)Miwes Skrev: Tillykke med det smukke ur Lars

Nu har jeg heldigvis set det flotte ur via nogle fede fotos i et af mine ur magasiner, så uden at det skal lyde nedsættende, så retfærdiggøre dine snap skud på ingen måde det smukke ur, så her må du lige oppe dig Icon_blink

Det er vist desværre en slet skult hemmelighed, at jeg er en ret dårlig fotograf Icon_e_biggrin1 Selv med et Nikon spejlrefleks med originaloptik. Jeg har dog taget lidt flere billeder, og også nogle, der er lidt skarpere. Jeg prøver at poste et senere.


(11-03-2021, 10:37 AM)Stensbjerg Skrev: Stort tillykke Icon_flag
fedt valg vild med dets personlighed og lay out. Icon_party

Det er netop det med personligheden. Icon_not

(11-03-2021, 04:22 PM)En_Nissen Skrev: Tillykke med det flotte ur!

Der er altså noget over sådan er ur, med så meget hånd finish. Jeg er helt sikker på det er alt ventetiden værd!

Det var det. Selvfølgelig er meget lavet på maskiner. Kudoke arbejder med Habring og får en del derfra. Men finish og gravering er lavet i hånden, og det bilder jeg mig ind, at jeg kan se og føle.

Bagsiden
İmage

Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
#14
Upload driller, men jeg håber, det er bedre.İmage

Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
#15
Det er super fint Lars og endnu engang tillykke med det smukke ur Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Larsb
Svar
#16
Jeg har samme fornemmelse når jeg montere mit DB,
det føles og taler anderledes til mig end mine andre ure som jeg også holder af,
så personlighed jo tak jo tak Icon_party Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • En_Nissen, Larsb
Svar
#17
Herligt anderledes. Er uret med GMT/hometime funktion, så den lille viser kan stilles uafhægigt at dag/nat skiven?

/Bjørn.
[-]
  • Larsb
Svar
#18
Tillykke med uret Lars,
Det er virkeligt flot og dejligt at se andre mærker end de gængse få plads i samlingerne.


Sent from my iPad using Tapatalk
[-]
  • Larsb
Svar
#19
(09-04-2021, 11:02 AM)bjorn_e58 Skrev: Herligt anderledes. Er uret med GMT/hometime funktion, så den lille viser kan stilles uafhægigt at dag/nat skiven?

/Bjørn.

Nej, der er ikke nogen GMT, kun dag/nat.


(09-04-2021, 04:53 PM)Brisle Skrev: Tillykke med uret Lars,
Det er virkeligt flot og dejligt at se andre mærker end de gængse få plads i samlingerne.

Takker. VI må finde en dag at kigge på ure, når boblerne bliver lidt større.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • cfnissen
Svar
#20
(13-04-2021, 07:46 PM)Larsb Skrev: Takker. Vi må finde en dag at kigge på ure, når boblerne bliver lidt større.


Absolut


Sent from my iPad using Tapatalk
[-]
  • Larsb
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)