En dykker på vej
#1
Jeg havde længe været lun på denne dykker og så var den væk....???

Men heldigvis kom den hurtigt tilbage til min faste ur-shop  Icon_party

Nu er det så blot at vente på den store dykker og her lige et link til en anmeldelse.

http://mytime2watch.blogspot.com/2013/10...eview.html

Glæder mig til at lave video og fotos af mit nye Aquadive bathyscaphe 300
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • onkeldunkel, runzuk5
Svar
#2
Super - det var godt at Runzuk kun lånte den lidt så ;-) Tillykke!
[-]
  • runzuk5
Svar
#3
Ja heldigvis har Rune ikke ure så længe Icon_lol

Men vi er jo nogle stykker der ikke holder så lang tid på "grejet" og det må videre. Icon_blink
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • onkeldunkel, runzuk5
Svar
#4
Ja og jeg tilhører vist den gruppe Icon_flov Icon_e_biggrin1 . "Desværre" er jeg så glad for de ure jeg har lige nu, at jeg ikke rigtig kan give slip på nogen af dem :-)
[-]
  • Miwes, runzuk5
Svar
#5
(30-01-2021, 12:12 AM)onkeldunkel Skrev: Ja og jeg tilhører vist den gruppe  Icon_flov Icon_e_biggrin1 . "Desværre" er jeg så glad for de ure jeg har lige nu, at jeg ikke rigtig kan give slip på nogen af dem :-)

Jeg plejer nu også altid at sætte kryds ved ynglings uret og det skal helt sikkert ikke videre, men det ender med at jeg flipper det videre lige meget hvor vild jeg har været med uret.

Min kone har ca. 10 ure og de kommer helt sikkert ikke videre, men forbliver i hendes samling, så den nye Seiko dykker hun bestilte ved CT-Watches 38mm er sikkert også en keeper, så hun er bestemt noget mere fornuftig  Icon_Up

Tag nu mit Visconti...den røde udgave, som helt sikkert aldrig skal videre, men den ligger bare i kassen og det er her de første tanker kommer omkring at flippe uret videre, så jeg er uhelbredelig samler, men med total ur-flipper i "ascendanten"  Icon_blink
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#6
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?u...source=app

Aquadive BATHYSCAPHE 300

Jeg har også noget nyt på vej

There's a lot of big dudes out there and big wrists need big watches.


Aquadive BS er sindssygt lækkert og udstråler kvalitet på ALLE punkter... Og så går urværket som iøvrigt er justeret i fem positioner utroligt flot tillykke endnu engang
[-]
  • Miwes
Svar
#7
Haha - jeg vil ikke citeres for det, men jeg tror også min kone er en helt del mere fornuftig end mig :-) Og tro mig, jeg kender det alt for godt :-D. Jeg begynder at finde bitte, bitte små fejl ved et ur, som jeg ellers har været vild med for at kunne retfærdiggøre, at man flipper det :-). Men lige nu mit Omega Speedmaster Tokyo det eneste, som ikke får armtid, så den skal videre på et tidspunkt, men først når det helt rigtige ur dukker op. 

(30-01-2021, 01:19 AM)Miwes Skrev: Jeg plejer nu også altid at sætte kryds ved ynglings uret og det skal helt sikkert ikke videre, men det ender med at jeg flipper det videre lige meget hvor vild jeg har været med uret.

Min kone har ca. 10 ure og de kommer helt sikkert ikke videre, men forbliver i hendes samling, så den nye Seiko dykker hun bestilte ved CT-Watches 38mm er sikkert også en keeper, så hun er bestemt noget mere fornuftig  Icon_Up

Tag nu mit Visconti...den røde udgave, som helt sikkert aldrig skal videre, men den ligger bare i kassen og det er her de første tanker kommer omkring at flippe uret videre, så jeg er uhelbredelig samler, men med total ur-flipper i "ascendanten"  Icon_blink
[-]
  • cfnissen, runzuk5
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)