En mini gtg af den vildere slags
#11
Haha. Ja, det var lidt overvældende. Var ikke helt klar over det inden. Det er lige før jeg kun tænker i fire cifre nu


Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
#12
Tror også mit (min??) grail ville være at finde i den såkaldte “blandede pakke”. Det der månefase PP og world timeren er bestemt ikke at putte i næsen, men mon ikke valget ville falde på FPJ eller ALS..
Honning eller syltetøj? Ja tak, som Plys ville sige.
[-]
  • cfnissen
Svar
#13
Godt at høre, Jens!

Men det var nu vildt at få fingrene på den slags ure. For mig vat chronoen og så Calatravaen de bedste! Calatravaen er lidt fræk med den sorte skive, den røde detalje ved datoen og så micro-rotoren.

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • Jens
Svar
#14
İmage
Calatravaen kan jeg skam (næsten!) også være med på.

Jeg var ret forbløffet, da jeg efter for mange år siden at have erhveret mig mit Pointer Oris opdagede at Patek havde et lignende Pointer. “Lignende” skal naturligvis opfattes meget rummeligt og tilgivende. Læg mærke til den vigtige oplysning på skiven om 25 Jewels. Ret morsomt, når værket selv meddeler 26 juveler.






Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#15
Ha. Sjovt at det trods alt kommer så tæt på i udtryk. I øvrigt et flot ur i sig selv.

Og historien om de 25, måske 26 juveler er skøn. Dejligt at sådanne ting kan ske i dagens strømlinede verden.


Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • Jens
Svar
#16
Syntes satme det er et flot Oris. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen, Jens
Svar
#17
Tak! Jamen jeg er skam også meget glad for det! Det var et af mine første gode ure, som jeg tog langt tilløb til at købe.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)