Ny spids til Bergeon 6767-F
#1
Jeps jeg har sku lige knækket min spids til lænker.. På et skide Fossil.. Den sidder bare fast.. Men hvor køber i nye spidser henne? Kan sku ikke rigtigt finde nogen hvor fragten ikke er helt vild..

Og så er jeg lidt i tvivl om hvad forskellen er på de forskellige? Om det er samme gevind feks?

Men det er ikke gaflen men "spids" delen.. 

İmage

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
Svar
#2
https://www.cousinsuk.com/ They should be able to help you.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#3
Husk at UK ikke er i EU mere, og cousins plejer også ikke at være helt billige med fragt (hvis jeg husker ret).

Sendt fra min XQ-AU52 med Tapatalk
[-]
  • whoa
Svar
#4
Hvad med Chrono.dk/vintageure.dk? Deres shop ser virkelig mærkelig ud lige nu (for mig), men de har 6767, så måske de også har/kan skaffe nye spidser?
[-]
  • whoa
Svar
#5
(10-01-2021, 09:32 AM)willy Skrev: https://www.cousinsuk.com/ They should be able to help you.
I'll look into it! Apparently I need to have a account to put be able to put items in the basket and see what they charge for shipping!

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk

(10-01-2021, 10:28 AM)tg Skrev: Husk at UK ikke er i EU mere, og cousins plejer også ikke at være helt billige med fragt (hvis jeg husker ret).

Sendt fra min XQ-AU52 med Tapatalk
Ja det er selvfølgelig rigtigt.. Glemmer jeg sku hele tiden

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk

(10-01-2021, 01:24 PM)onkeldunkel Skrev: Hvad med Chrono.dk/vintageure.dk? Deres shop ser virkelig mærkelig ud lige nu (for mig), men de har 6767, så måske de også har/kan skaffe nye spidser?
Hmm jeg bliver redirected til noget andet weird når jeg trykker shop/tilbehør

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
Svar
#6
Ja, det gør jeg også, men prøv evt. at give dem et ring. UK er no-go for så små ting. Alene fortoldningsgebyret er jo 150-200DKk :-/


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#7
Tilbehør på Chrono.dk/Vintageure.dk er desvære blevet hacket og lukket ned. Der arbejdes på det Icon_smil
Svar
#8
Ah okay! Så må jeg lige holde øje!

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
Svar
#9
Jeg ved ikke hvor lang tid det tager, så måske det er bedre at ringe til dem? :-)
Svar
#10
Hejsa

Desværre har vi kun “gaffel” delene liggende er jeg bange for :-)

God dag Keld

P.s. Ved heller ikke hvornår udvikleren har styr på backenden


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)