Yourwatches.com
#1
Nogle som har erfaringer med denne "forhandler/sælger"?
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#2
De har været oppe på Facebook en del gange (de har virkelig mange ure til salg på C24). Hver gang er svaret, at de fleste ville holde sig væk. Stenstrup herinde fra har vist lidt erfaringer med dem, da de gerne ville købe Sinn ure af/via ham (hvis jeg husker rigtigt). Han takkede pænt nej.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#3
Hmm..en sælger som ingen af de garvede nogensinde rigtigt har hørt om, som holder til i et kontorhotel og har 7.377 ure på lager ifølge C24...der vil jeg nok anbefale at være en smule skeptisk.

Som jeg forstår det, så har de en promille af de adviserede ure på lager, og resten er så skaffevarer hvor køber givetvis betaler en del up front. Det er de ikke de første til at gøre sig i herhjemme, og sikkert heller ikke de sidste.

Men når de lister en PP5712 til 859.966kr (ca 300.00kr over grey markedsprisen for en ubrugt) så formoder jeg de er ude og hente urene hos andre forhandlere, til markedspris, og smider et par 100K oven i som fortjeneste.

Og med den strategi, så kan alle kalde sig forhandlere.
İmage

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#4
Enig - de har også et Rolex SD43 126600 til 122.000. Det er ca. 10-15.000 over hvad andre danske forhandlere tager for det. Der hjemmeside har også set således ud det sidste halve år.

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#5
Det er en Christian der svarer på fint dansk - omend det foregår på en computer med internationalt tastatur ( dvs ikke Æ, Ø, Å ). Kan desværre ikke give råd hverken den ene eller anden vej - for det blev kun ved lidt skriveri frem og tilbage. Prisen på det ur jeg ville have var lidt for høj.
Svar
#6
Tak for info Icon_cool
gravede lige selv et stik dybere her https://www.proff.dk/firma/yourwatches.c...ZXKYI0C6V/

Udmiddelbart heller ikke et sted hvor jeg vil handle..
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • MichaelA
Svar
#7
Og slår man dem op på cvr.dk bliver det ikke meget bedre

https://datacvr.virk.dk/data/visenhed?en...anguage=da

Direktion
(Direktør)
Christian Kwok-Leun Yau Heilesen
Flat C 19/F ,The Bloomsville ,51 Nga Tsin Wai Road ,Kowloon City Kln, Kina

Har tidligere været ejendomsselskab "CKLY Ejendomme ApS" på det cvr nummer.
Svar
#8
Man starter vel fra "bunden af" Icon_e_biggrin1 alle kan jo ikke have 20 års erfaring.

Men jeg troede faktisk at det med, at sælge et ur som man ikke har på købs / salgs tidspunktet, var noget som chrono24 ikke accepterede længere ?
( jeg så vist noget på Youtube engang, omkring hvor troværdig Chrono24 er og har været tidligere ).
Svar
#9
Hvis (hvad jeg går ud fra) de ure på 24 som er markeret med en rød prik er =
at de ikke er fysisk på lager hos sælger så er det tilfældet med mange ure på siden.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)