Pasha de Cartier er vist tilbage...
#1
Dagens udgave af New York Times International er blevet besat af Cartier. Tror gerne de vil sælge os et af de nye Pasha.

Hvad siger I om urene? Jeg elsker Cartier, men har altid haft det lidt svært med Pasha serien.

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Og ja, der var stadig plads til artikler

Her er i øvrigt en link til en anmeldelse, der også giver lidt om historien bag.

https://monochrome-watches.com/review-20...1mm-price/

Og nej, jeg er heller ikke ansat af Cartier. Snublede bare over annoncerne og synes de var flotte og markant positionerede i en af de bedre aviser i verden.

Claus


Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

Svar
#2
Tak spids, det var ellers ikke så lidt.
[-]
  • cfnissen
Svar
#3
A very old school watch,always reminds me of India and british rule,that i like 
to forget. Icon_smil
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#4
Meget imponerende annonceserie! Jeg har købt nogle Cartier ure til min kone og datter, men jeg synes, de er for feminine til mig selv. Undtagelsen skulle lige være deres Santos i stor udgave. Pashaen er for eksotisk til min smag.
JK
[-]
  • cfnissen
Svar
#5
(04-09-2020, 05:58 PM)jk Skrev: Meget imponerende annonceserie! Jeg har købt nogle Cartier ure til min kone og datter, men jeg synes, de er for feminine til mig selv. Undtagelsen skulle lige være deres Santos i stor udgave. Pashaen er for eksotisk til min smag.
JK


Eksotisk er da egentlig lige præcis det ord, der dukker op i hovedet på mig når jeg tænker Pasha

Og først og fremmest denne version

İmage

Svar
#6
Santos ja, men ikke Pasha - den er for feminin til min smag :-)
[-]
  • cfnissen
Svar
#7
Ikke et ur for mig og mærke generelt, kigger jeg ser på kunde gruppen på billederne i annoncen
så bekræfter det mig bare yderligere i den overbevisning. Icon_blink

Justin Biber er også set bære det hvilke heller ikke får mig til at gå i nettet. Icon_e_biggrin1

Men jeg syntes at det du ejer Claus er et elegant flot ur Icon_Up
de bliver bare aldrig my pick.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
#8
Haha. Tror også de prøver at fange nogle - skal vi forsigtigt sige - andre generationer end min. Sjovt de så annoncerer i en papir-avis.

Nå, urene falder stadig ikke i min (gammelmands-) smag, så det kan også være det samme.

Claus


Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)